Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går till han tar handen. Det gjorde min i veckan. Blev så ivrig på en hötuss att han råkade få med sig lite hud... Sa snapp och gjorde inte ens ont, men hål i handen har jag... Inte bara A-barn..Hur många godisar går det att stoppa i den här?
Visa bifogad fil 57491
Det beror ju på vad du vill lägga och om det är hopp eller dressyr... men Amerigo DJ sväljer en del bogblad och funkar ofta för överbyggda hästar. Är det dressyr så skulle jag leta efter en med korta ortspetsar...
Lycka till idagRed en kort (22 min enligt Ridesum) träning igår, på dagen 6 månader efter att jag satt på honom första gången. Det är så mkt som hänt att jag nästan blir lite gråtmild. Han är så självklar att rida och lätt på så många sätt. Bara jag gör rätt så gör han rätt. Det är orättvist att jämföra med Caspian som hade kroppen så emot sig, men det är inte utan att jag tänker på hur ödmjuk han fått mig, och hur tacksam jag är för varje pass med Mirre. Hade inte Casp varit så jävla svår kanske jag inte börjat rida för Karin och då hade jag garanterat varit en sämre ryttare idag.
Det är inte allt som känns toppen, men det kommer nog bli bra. Jag hoppas på lite lagom spänning i morgon, han är ganska väl framme och kommer jag ihåg vad jag ska göra så får vi vara nöjda...
Visa bifogad fil 57703
Såg poängen, inte alls dåligt att komma in med sin egen häst mot proffsen och göra så bra ifrån sig.Den lilla stjärnan skötte sig idag, tyvärr blev han blyg och jag blev rädd att han inte skulle gå alls om jag sa till för skarpt (han är sån, går när jag lättar åt rätt håll). Så jag försökte bara ge oss en ok upplevelse. Tror han tyckte det var ok, han kändes rätt nöjd men jag kunde planerat bättre. Det som störde var att jag verkligen inte fick till framridningen för det var massa folk med vuxna hästar som galopperade runt på framridningen samtidigt. Så jag vågade inte rida fram eller longera bland dem. Det gick helt enkelt inte... Well Well.
Tyvärr är jag jättebra på att överanalysera alla fel, så just nu känns det tomt och rätt trist. Han var ju fin men fan, någon hade ju kunnat säga att min krage var uppfälld, det var inte meningen att ha den uppe som på en rosa piké 1998... Måste kanske göra om det nästa år
Den lilla stjärnan skötte sig idag, tyvärr blev han blyg och jag blev rädd att han inte skulle gå alls om jag sa till för skarpt (han är sån, går när jag lättar åt rätt håll). Så jag försökte bara ge oss en ok upplevelse. Tror han tyckte det var ok, han kändes rätt nöjd men jag kunde planerat bättre. Det som störde var att jag verkligen inte fick till framridningen för det var massa folk med vuxna hästar som galopperade runt på framridningen samtidigt. Så jag vågade inte rida fram eller longera bland dem. Det gick helt enkelt inte... Well Well.
Tyvärr är jag jättebra på att överanalysera alla fel, så just nu känns det tomt och rätt trist. Han var ju fin men fan, någon hade ju kunnat säga att min krage var uppfälld, det var inte meningen att ha den uppe som på en rosa piké 1998... Måste kanske göra om det nästa år
Den lilla stjärnan skötte sig idag, tyvärr blev han blyg och jag blev rädd att han inte skulle gå alls om jag sa till för skarpt (han är sån, går när jag lättar åt rätt håll). Så jag försökte bara ge oss en ok upplevelse. Tror han tyckte det var ok, han kändes rätt nöjd men jag kunde planerat bättre. Det som störde var att jag verkligen inte fick till framridningen för det var massa folk med vuxna hästar som galopperade runt på framridningen samtidigt. Så jag vågade inte rida fram eller longera bland dem. Det gick helt enkelt inte... Well Well.
Jag tycker du ska vara riktigt stolt över dig själv och din vackra häst som genomförde detta på ett jättebra sätt . Ni har framtiden för er!Den lilla stjärnan skötte sig idag, tyvärr blev han blyg och jag blev rädd att han inte skulle gå alls om jag sa till för skarpt (han är sån, går när jag lättar åt rätt håll). Så jag försökte bara ge oss en ok upplevelse. Tror han tyckte det var ok, han kändes rätt nöjd men jag kunde planerat bättre. Det som störde var att jag verkligen inte fick till framridningen för det var massa folk med vuxna hästar som galopperade runt på framridningen samtidigt. Så jag vågade inte rida fram eller longera bland dem. Det gick helt enkelt inte... Well Well.