Marvin
Trådstartare
@carmarnic Alltså, hon är så söt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men aj. Det lät inte alls skönt. Vad hände? :OSkulle åka på träning inför körprov igår men fick sitta tio timmar i ett rum på akuten istället efter en incident under lastningen. En halv fingertopp fattigare och med en fraktur på höger ringfinger som ska opereras i veckan. Men glad att inte hela handen gick åt skogen!
Jag hade grimskaftet ett par varv runt bommen för att hindra henne från att backa. När hon hade kommit ända in skulle jag "ta hem" på grimskaftet när hon kastade sig bakåt och på något sätt fick jag fingrarna mellan grimskaftet och bommen så det drogs med. Tur att jag inte blev av med handen! Igår opererade de i alla fall frakturen och satte i en skruv. De fixade till fingertoppen lite också, så nu blir det väl så bra det kan. Får ett lite spetsigt finger Har också väldigt halloweeniga bilder på fingret från i lördagsMen aj. Det lät inte alls skönt. Vad hände? :O
Fy, det lät hemskt ont! Håller tummarna för snabb och smidig läkning.Jag hade grimskaftet ett par varv runt bommen för att hindra henne från att backa. När hon hade kommit ända in skulle jag "ta hem" på grimskaftet när hon kastade sig bakåt och på något sätt fick jag fingrarna mellan grimskaftet och bommen så det drogs med. Tur att jag inte blev av med handen! Igår opererade de i alla fall frakturen och satte i en skruv. De fixade till fingertoppen lite också, så nu blir det väl så bra det kan. Får ett lite spetsigt finger Har också väldigt halloweeniga bilder på fingret från i lördags
Som tur är gör ju chocken att det inte gör så farligt just när det händer Nu är det lite fram och tillbaka, men ibland funkar tabletterna riktigt bra!Fy, det lät hemskt ont! Håller tummarna för snabb och smidig läkning.
Jag hade grimskaftet ett par varv runt bommen för att hindra henne från att backa. När hon hade kommit ända in skulle jag "ta hem" på grimskaftet när hon kastade sig bakåt och på något sätt fick jag fingrarna mellan grimskaftet och bommen så det drogs med. Tur att jag inte blev av med handen! Igår opererade de i alla fall frakturen och satte i en skruv. De fixade till fingertoppen lite också, så nu blir det väl så bra det kan. Får ett lite spetsigt finger Har också väldigt halloweeniga bilder på fingret från i lördags
Ojoj, då hade du verkligen tur i oturen . Hoppas på god och snabb läkning iafJag hade grimskaftet ett par varv runt bommen för att hindra henne från att backa. När hon hade kommit ända in skulle jag "ta hem" på grimskaftet när hon kastade sig bakåt och på något sätt fick jag fingrarna mellan grimskaftet och bommen så det drogs med. Tur att jag inte blev av med handen! Igår opererade de i alla fall frakturen och satte i en skruv. De fixade till fingertoppen lite också, så nu blir det väl så bra det kan. Får ett lite spetsigt finger Har också väldigt halloweeniga bilder på fingret från i lördags
Åh, fy! Det här gick iaf väldigt fort, så det slets mer sönder. Känns ändå som ett bättre alternativÅh, en bekant blev av med en fingertopp mot bommen.. Hästen hängde sig bakåt och på nåt vänster fastnade hon med handen och det drogs åt hårdare och hårdare tills fingertoppen lossnade
Jag hade grimskaftet ett par varv runt bommen för att hindra henne från att backa. När hon hade kommit ända in skulle jag "ta hem" på grimskaftet när hon kastade sig bakåt och på något sätt fick jag fingrarna mellan grimskaftet och bommen så det drogs med. Tur att jag inte blev av med handen! Igår opererade de i alla fall frakturen och satte i en skruv. De fixade till fingertoppen lite också, så nu blir det väl så bra det kan. Får ett lite spetsigt finger Har också väldigt halloweeniga bilder på fingret från i lördags