Hoppsadel blir det, men är det vettigt att köpa med greppigare skinn?
Hellre greppigare skinn i sadeln och oskodda byxor än silikonskoning och glattare skinn i sadeln. Jag tycker silikonbyxorna är rent klaustrofobiska
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra tips! Jag kan lägga in en bevakning kanske? Han har mediumvid på dressyrsadeln redan för att han är rätt muskulös över manken och har så Mkt bogrörelse. Vet du om de har kort anläggningsyta.Absolut. Så mycket skönare. Santa cruz har greppigt läder i vissa av sina. Och bra stöd. Tyvärr hittar jag bara för breda som säljs i andrahand.
Bra tips! Jag kan lägga in en bevakning kanske? Han har mediumvid på dressyrsadeln redan för att han är rätt muskulös över manken och har så Mkt bogrörelse. Vet du om de har kort anläggningsyta.
Han har ju en rejäl manke redan nu, men ev är han på väg att växa i den lite för han skrittade i en lång och låg form idag. Och det var första gången han valde det själv. Det var helt fantastiska första tio minuter av vårt pass innan han kom på att det knäppte i elen i hagarna utanför ridhuset (pga dimma och hög luftfuktighet). Då blev det rulle på de små benen. Han är ju pratbar men det är inte alltid lätt att rida vackert när han hest inte vill gå åt ena hållet (men gör det för att jag ber honom) och sen helst vill springa med långa steg därifrån. Ytterhanden blir lite mer statisk än vad jag vill att den ska vara. Men mot slutet av passet blev det bra.De funkade på min korta iaf! Ang bredd så brukar de vara som bredast runt 4-5 och sen smalna av när manken kommer upp.
Aj, vilken otur. Håller tummarna för att allt går bra.Jamen så kul att ha en dräktig häst som antagligen slagit världsrekord i största möjliga balltramp?
Nu står hon på Ultuna i väntan på operation imorgon. Hoppas av hela mitt hjärta att dom inte måste söva henne
Fyfasen! Håller tummarna!Tyvärr så måste dom söva henne. RIsken för fölet är lika stor under tung sedering som hade krävts. Risken för henne är vid uppvak. Alltså snälla gode gud låt detta gå bra, jag orkar inte mer motgångar nu
Hoppas på en god utgång för din/dina hästarTyvärr så måste dom söva henne. RIsken för fölet är lika stor under tung sedering som hade krävts. Risken för henne är vid uppvak. Alltså snälla gode gud låt detta gå bra, jag orkar inte mer motgångar nu
Fy fan Håller alla tummar att även bebis mår bra vid koll på tisdag och att läkningen går bra. Platina fick ett riktigt fult balltramp för ett år sedan. Inte så allvarligt som din men behövde gipsas. Det läkte otroligt fort. Tydligen något med bra genomblödning i hoven som gör att skador läker fort.Såhär såg skadan ut
Visa bifogad fil 60153