Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du har en longergjord eller ridgjord kan du ju knyta fast i dess öglor.Aha, tyckte det såg ut som att du hade något annat. Jag blev inspirerad men har ganska tunga påsar, men man borde väl bara kunna lägga en padd under kanske.
"Nugget" vad gulligt namn. Jättefin, vad är hon för ras?
Hennes färg och modell påminner om ardennerns. Men kallblod håller jag absolut med om.Hon heter Nix Alba men jag kallar henne Nugget
Mamma knabstrupper och fader okänd tyvärr.. ser dock ut som hon ärvt endel från sin far och att han borde vara kallblod?
Hennes färg och modell påminner om ardennerns. Men kallblod håller jag absolut med om.
Ja definitivt någon slags kallblod ser det ut som.Hon heter Nix Alba men jag kallar henne Nugget
Mamma knabstrupper och fader okänd tyvärr.. ser dock ut som hon ärvt endel från sin far och att han borde vara kallblod?
Hur har du lyckats med att få han så blank o fin i pälsen? Kan lugnt säga att min ser inte ut sådär i pälsen
Hur har du lyckats med att få han så blank o fin i pälsen? Kan lugnt säga att min ser inte ut sådär i pälsen
Har han gått på lösdrift eller stått i stall i vinter?Han ryktas på klassiskt vis en halvtimme-timme per dag.
Or not
Ingen större insats från mig utan det är gynnsam pälskvalité, kort päls och täcke...
Han ser inte ut så idag kan jag säga idag är han grå
Har han gått på lösdrift eller stått i stall i vinter?
det finns allt fluff ragg här och var kvar Mest halsen hittils som är ganska fin just nuVad fina och sommarpälsiga era hästar är @villhöver och @Anyo
Elsa ser fortfarande ut som en raggsocka.
Tunn är hon ju också så min mamma tyckte att hon såg helt lagom ut till dottern som är 5 år
Visa bifogad fil 49143
resultatet på treårs bestämmer hur långt livet blir...