Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack alla. Jag sörjer honom mycket. En hemsk olycka på stationen.
Min sambo tyckte det var så hemskt så han som aldrig varit så intresserad av hästar köpte hem ett sto med hennes föl.
Så nu har jag en halvbror till smuggis här hemma ändå.
I morse fölade kompisens sto och hon var snäll nog att ge mig ett stoföl. Så nu kan jag med rätta säga att jag hör hemma i den här tråden.
Nu får jag äntligen vara med i den här tråden! =)
Igår kl 02.20 föddes en långbent stor hingst! Han var mycket pigg och stark redan innan han var helt ute =)
Han är efter Fighting Alpha =)
Här är lilla Colour of Love eller Love ( svensk uttal ) Varnar för bildbomb bara för att jag har så mycket bilder..
Har alltid sagt att Måns är farligare än han ser ut @cirkus Kanske är ditt exemplar egentligen en ulv!
Funderar på det här med att lägga ut bilder. Skulle det vara ok att lägga ut en bild som uppfödaren skickat till mig, om jag bara anger att det är uppfödaren som tagit bilden? Eller? Tycker det är supersvårt när det är min häst men inte egentligen ännu (handpenning när hon är 14 dagar + resten vid leverans)...
Så länge det är okej för den som tagit bilden är det okej att lägga ut dem här. Det behöver inte stå vem som tagit bilden