De visar treårstest från Flyinge på webb-TV nu om man vill se
http://equisport.tv/livestream/trearstest-flyinge-3/
Kul! Vart kan man hitta startlistor? Ännu roligare om man vet stam på hästarna....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De visar treårstest från Flyinge på webb-TV nu om man vill se
http://equisport.tv/livestream/trearstest-flyinge-3/
HärKul! Vart kan man hitta startlistor? Ännu roligare om man vet stam på hästarna....
Vad fin den var, @Equilina ! Gillade hans hoppning jättemycket, lugn och med bra överblick fast ändå kvick och framåt!
Attans att jag inte kan ha ljud på datorn, sitter på jobbet...
Kul att du gillade honom! Synd att inte domarna höll med. Han fick inte ens hoppa maxhöjd...
Nu minns jag kanske inte precis då det var många hästar och jag var ockuperad med annat så kunde inte se allt, men jag tror jag reagerade på att de var klar med löshoppningen snabbt med din. Jag trodde de hade höjt upp snabbt, men han fick alltså inte hoppa maxhöjden alls?
Väldigt fin att se på var han i alla fall! Fick bra poäng på typ också om jag minns rätt?
Jo han fick inte hoppa många vändor, sen var det bara tack och hej. Vi stod som frågetecken.
Nja, vi tycker nog att 877 var lite snålt...
Men var det nåt strul för honom? Jag missade typ allt utom sista språnget för jag försökte time:a in att se just de sista typ 3 sprången...
7 på HHB? Med vilken kritik?
Vad tråkigt för er.
Nej inget strul alls. Han rev lätt en gång men det var liksom inget mer med det.
Ngt rak hals, brant bog, omusklat kors.
Jo han fick inte hoppa många vändor, sen var det bara tack och hej. Vi stod som frågetecken.
Nja, vi tycker nog att 877 var lite snålt...
Men vad konstigt?!? Tyckte absolut att han var en av de finaste jag hann se, spånade bara lite på hopphästarna imellanåt medans jag satt på jobbet...
@Habina
Tycker då han är tjusig jag också.
Ända tills han försöker förföra ditt sto...
pfft, den bastarden hade du fått ta själv.
Jag red iofs en connemara/fjording en gång som var en alldeles utmärkt tävlingsponny... Den avkomman hade ju kunnat hjäpa dig med din hoppskräck. Synd du kastrerade honom. Match made in heaven!