Nej, man hoppar ju i vänstervarv?
Fel av mig, menade när man travar runt för hand samt vid lösgaloppen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, man hoppar ju i vänstervarv?
Idag red jag ut en liten sväng på Florence för första gången, vi har en liten sandslinga i kanten på ett fält som man kan rida fram och tillbaka på. Tyckte det var rätt lagom, man riskerar inte att stöta på någon trafik . Gick jättebra, hon tyckte det var lite läskigt först men sedan blev hon modigare och började trava själv . Sedan fick hon bada, imorgon är det "genrep" inför treårstestet så tänkte jag skulle prova knoppa henne då också .
Hur gick det på genrepet?
(lite avis, vill också rida ut... Men Iska är vääääääääldigt pigg när man går på promenader så ska nog ha henne lite mer styrbar först. )
Jag tycker brunt på fux :-) Och är det fint huvud som din har så behöver du inget vitt. Vitt tar bort lite av det vackra tycker jag. På svart häst är det ok men på fux isåfall nåt creamfärgat på stoppningen. Annars tycker jag man snor lite av helhetsuttrycket. Men det är min mening, delas med största säkerhet inte med domare. :-/Jag började fundera på vad jag ska ha för träns på Florence på visningen, klickade in på Hööks och såg att de hade ett brunt träns på rea... Har ju bara svarta annars men hade kanske varit snyggt med brunt till Florence?
Vad tror ni blir snyggast, brunt eller svart träns?
Jag tycker brunt på fux :-) Och är det fint huvud som din har så behöver du inget vitt. Vitt tar bort lite av det vackra tycker jag. På svart häst är det ok men på fux isåfall nåt creamfärgat på stoppningen. Annars tycker jag man snor lite av helhetsuttrycket. Men det är min mening, delas med största säkerhet inte med domare. :-/
Så otroligt vuxen hon ser ut! Jag vet inte mycket om hästar men hon ser vacker ut i mina ögon
Min påni är bäst!