@ViktoriaCM Kul! Jag visar min 25:e Maj, men jag har inte hunnit bli nervös än... Intalar mig själv att någon måste ju komma sist också.
Haha ja det kanske är så man ska intala sig! Jag håller tummarna för dig! Lycka till!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@ViktoriaCM Kul! Jag visar min 25:e Maj, men jag har inte hunnit bli nervös än... Intalar mig själv att någon måste ju komma sist också.
Haha ja det kanske är så man ska intala sig! Jag håller tummarna för dig! Lycka till!
Gillar verkligen din röda fara, ser väldigt ridbar ut ( sen vet jag ju att du är väldigt duktig också såklart). Hur stor är hon?Här kommer bomben:
Gillar verkligen din röda fara, ser väldigt ridbar ut ( sen vet jag ju att du är väldigt duktig också såklart). Hur stor är hon?
@Gabby_Ossi Iska fick nya skor + bakskor första gången idag. Hon hade varit lite stökig med första bakhoven så fick slicksten under den andra och då skötte hon sig bättre.
Känner att jag ser fram emot treårs nu, varit mest ångest och "Vad håller jag på med?" innan. Tror det "värsta" som kan hända är att hon är lika trött och oengagerad som på genrepet och det är ju inte hela världen om det skulle vara så. Jag tycker ju hon är finast av alla ändå.