Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Habina Nä, vad typiskt!! Hur långt är det kvar till testet/ridlägret? Trist att pållen inte är så medgörlig just nu men det kanske talar för att du ska gå på ridlägret istället så slipper du stressa för att få ordning på något inför testet. Även om det inte är resultat som räknas så vill du säkert att det ska funka bra.
20 augusti är bägge. Den 27 augusti ska vi dessutom på premiering tre timmars resa bort. Men jag behöver inte bestämma mig än, proppen har inte kommit ut och sista anmälan till lägret är 10 augusti.
Visst skulle det bli treårs i Timrå? Känns mycket bra tycker jag om man slipper åka till Wången, jag har mycket närmare till Timrå Å så kan jag visa min nya fölis i Umeå på sommarpremieringen istället då
Ja, det blir Timrå. Jag hoppas jag orkar med att åka två timmar till Timrå ena helgen och tre timmar till wången andra... Sedan ska jag helgen efter wången ned till södra Sverige för premiering av två föl...
Nu har preliminära startlistorna kommit för hegen och vi går ut näst sist av alla. Nu börjar jag bli nervös, är ju egentligen aldrig nervös innan en tävling men eftersom jag nu har så lite kontroll över allt så blir det så. Allan är enda hästen efter Zaladin som startar, såg två efter Blue Hors Zack men det var det närmsta med samma blod jag kunde hitta. Många efter Bravour och Contant Q var det i startlistorna.
@cirkus
Det stämmer! Tack! Han har ett fantastiskt temperament, har sagt sedan jag köpte honom att det är den bästa häst jag haft hittils. Ja man kan ju inte vara missnöjd med 9-9 med en häst med dressyrpappa.
Jag kunde inte sluta le när jag såg honom löshoppa faktiskt. Dock tråkigt att bli "snuvad" på diplomet med tanke på sexan på extremiteterna som jag som faktiskt kan lite om benställningar (man lär ju sig det ganska ingående som hovslagarlärling) inte riktigt kan förstå grunden till. Det var den enda bedömningspunkt jag kände mig säker på att han skulle få en 7a på. Men det är bedömningssport och då är det ju som det är. Men jag är verkligen inte bitter över det alls. Det är en valack, han är inte till salu för tillfället och jag har aldrig varit på ett treårstest i hela mitt liv så det var en kul erfarenhet för oss alla!
Filmer kommer imorgon, det går segt att ladda upp.
Var kul att äntligen få träffa @Görel också!!