Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Habina Åhå, jag förstår! Nä, då är det bättre att ta dem när man kan vara på gott humör helt klart.
Hoppas olika veckor blir superbra! Har han vuxit mycket på sistone har det nog inte gått någon nöd på honom heller.
@Habina Du får lägga in det i schemat? Typ som med ett jobb?
@_Peplis_ Kul med ridning! Ser fint ut! Iska är visserligen riden i alla gångarter men jag planerar inte att göra ridprovet. Skulle också vilja ha ridhus att träna i.
@Equilina Han är verkligen himla stilig... Håller tummarna för er på fredag!
(sen glömde jag bort att Iska löshoppades ett par gånger i höstas också, så är väl snarare... 5-6 gånger iaf utöver de gånger hon skuttat över bommar på banan tidigare. )
Ja, han borde få bra poäng på både typ och HHB. Lite brett ansatt hals kanske men det brukar ändå vara en fördel (jämfört med motsatsen) i ridningen.
Angående ridprovet, du som har sto borde verkligen göra det. Det krävs inte mycket mer än att de är hyfsat styrbara och samarbetsvilliga.
Tror jag med! Jättefin!
Mja, hon är samarbetsvillig men inte så styrbar än. Sen ska hon inte betäckas nu, jag har inte ekonomin och övriga intressenter har fått hästar från annat håll. Blir hon klass 1 duger väl tävlingsmeriter som stand in för ridprov om jag förstått det rätt gällande eventuella stimulanspaket?
Ja, men tänk OM hon blir skadad och aldrig kommer ut på banan, då hade de där minutrarna på testet varit värdefulla
Styrbar som i kan gå längs spåret och byta varv på valfritt sätt, inga volter eller så.