Testade som handhäst idag och det gick strålande! Så glad! Vi travade och Frans hängde på så fint. Hoppas på detta som ett bra sätt att träna upp hans kondis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min ponnykille född - 13 är nu körd med rockard fyra gånger, sköter sig fint. Har börjat lite smått med löshoppning och har som plan att visa på Wången i augusti på treårs Fler som ska på Wången?
Tycker det är synd att det inte blev i Timrå som i fjol.. och att det är samma helg som sommarpremieringen i Umeå.. Men vi ska bara göra treårs på Wången iaf.
Ja, Timrå hade varit perfekt, en dryg timmes resa för mig. Nu blir det tre timmar. Samtidigt skulle vi ju ändå till wången för premiering. Får se om vi får plats på treårstest.
Alltså är det hingstpremiering samtidigt på Wången eller är det sommarpremiering liksom i Umeå? Grejen är den att jag ska visa min på hingstpremiering nästa år och tänkte visa mitt ena årsföl på sommarpremieringen i Umeå så får åka Till Wången på lördag och till Hippo på söndag... känns lite drygt. Men, men.. bara tuta å köra! För visa vill jag ju!
Brukar man inte visa fjordingar på treårstest för ponny utom tävlan ?
Det är sommarpremiering. Brukar vara massor med ffa ardenner och nordsvensk men även en del russ. Vet att vi blir minst två fjordhästar i år också. Jag begriper inte hur de ska hinna klämma in ett treårstest också, men det gör att jag tror det bara kommer att vara öppet för ponnyer.
Är dina fjordhästar av storhäst mått? För annars är det ju treårs för storhästarna nu i maj i Timrå. Min treåring är bara en liten B-ponny
Är dina fjordhästar av storhäst mått? För annars är det ju treårs för storhästarna nu i maj i Timrå. Min treåring är bara en liten B-ponny