Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Mistimed Önskar jag också kunde rida barbacka på min! Men 176 cm i mankhöjd och lite känslig för yviga rörelser är ingen bra kombo om jag ska lyckas kravla mig upp på hans rygg och sitta kvar.![]()
Eskil har ju heller inte gått nåt vidare i vinter så han får gå iaf till september. Därefter planerar jag en längre vila för honom. Nu är det bara 1 vecka kvar till vårt stora Falsterboäventyr! Jag hoppas han bara hoppar bra i kvalen, att ta sig till final är ju nästan en omöjlighet men jag är nöjd om han går bra mån-tis. Ser Champion of the Youngsters som största målet i år då han fått lite längre tid att tävla på.
Champion of the Youngsters är Sveriges största unghästtävling som jag o några vänner till drog igång för 8 år sen. På nolltid utvecklades tävlingen till att bli nästan en hel veckas meeting bara för unghästar och som du inte kommer med i om du inte hänger på låset när den öppnar i TDB...förra gången tog det mindre än 1 minut för den att bli full....Asså du verkar ju ha koll på detta.. är det en tävling? Champion? Som man inte kvalar till?
Lycka till i Falsterbo, så imponerande att han kvalat utan att ha gått hårt i vinter!
@Nepenthe Vad trist för dig!Men skönt att du hittade något som kändes bra så snabbt, håller tummarna för att hon får en fortsatt fin tillvaro.
![]()
Ja det hade faktiskt känts ännu värre om en nolla skulle ha räckt...@Novali01 så stabilt och fint. Surt!! Med sista rivningen men tröst att det inte hade räckt ändå.