@Baddy96 Hon är superfin!
tack så mycket, jag trivs så himla bra med henne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Baddy96 Hon är superfin!
Hon har bättre galopp än Hedwig på det viset att den kommer vara lättare att påverka.
Ja verkligen. Denna är påverkbar på ett helt annat sätt. Här behöver jag bara sätta mig o räta upp mig lite så kommer hon tillbaka o fram som ett spjut när man lättar på handen. Heddan går gärna fram som ett spjut men har aldrig riktigt förstått vitsen med att komma tillbaka..Hon har bättre galopp än Hedwig på det viset att den kommer vara lättare att påverka.
Absolut @Novali01 , var bara retligt.
Frans går på bete, flyttade honom och det funkar bra. Han har redan ätit upp sig rätt bra.
Tanken är mer eller mindre helvila en månad nu, sen ingång 3v sen börjar tävlingarna.
hur gör ni andra med bete och vila?
Idag provar vi rundsydda träns. Hade värsta turen och fyndade rundsydda Döbert, både träns och kandar samt Prestige stigläder ( såna med bara en enkel rem) för superfyndspris! Galopp runt det 16 hektar stora fältet med perfekt lutning ( en sida skritt, resten galopp) 2 varv i vardera galopen igår få det blev ett lugnare pass på de preparerade vägarna runt gården idag. Tror det blir hoppsadelprovning och lite longering imorgon, vila torsdag, dressyrträning med bortasovning fre-lör, vila söndag och sedan ska Roxanne få prova en ny, superduktig ryttare från mitt stall några pass. Det hör ju ( enligt mig) till unghästens utbildning att de också ska kunna bli ridna av andra ibland. Det ska bli så spännande att höra vad den ryttaren ( som har en mer utbildad häst) har att säga om Rox!