Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Mistimed Önskar jag också kunde rida barbacka på min! Men 176 cm i mankhöjd och lite känslig för yviga rörelser är ingen bra kombo om jag ska lyckas kravla mig upp på hans rygg och sitta kvar.
Eskil har ju heller inte gått nåt vidare i vinter så han får gå iaf till september. Därefter planerar jag en längre vila för honom. Nu är det bara 1 vecka kvar till vårt stora Falsterboäventyr! Jag hoppas han bara hoppar bra i kvalen, att ta sig till final är ju nästan en omöjlighet men jag är nöjd om han går bra mån-tis. Ser Champion of the Youngsters som största målet i år då han fått lite längre tid att tävla på.
Champion of the Youngsters är Sveriges största unghästtävling som jag o några vänner till drog igång för 8 år sen. På nolltid utvecklades tävlingen till att bli nästan en hel veckas meeting bara för unghästar och som du inte kommer med i om du inte hänger på låset när den öppnar i TDB...förra gången tog det mindre än 1 minut för den att bli full....Asså du verkar ju ha koll på detta.. är det en tävling? Champion? Som man inte kvalar till?
Lycka till i Falsterbo, så imponerande att han kvalat utan att ha gått hårt i vinter!
@Nepenthe Vad trist för dig! Men skönt att du hittade något som kändes bra så snabbt, håller tummarna för att hon får en fortsatt fin tillvaro.
Ja det hade faktiskt känts ännu värre om en nolla skulle ha räckt...@Novali01 så stabilt och fint. Surt!! Med sista rivningen men tröst att det inte hade räckt ändå.