Födda: 2007

Sv: Födda: 2007

FengurLaugar - Just ja! Några ord om baucher-bettet föresten? Är ni nöjda, hur tycker du att det fungerar? jag har just beställt ett. Nyfiken på vad damen tycker om det.

Sv: Födda: 2007

Mycket nöjda, både jag och Laukur! :-) Han blev mycket lugnare i formen och kastar inte huvudet upp och ner vid vissa tygeltag längre. Så min teori om att han behövde mer stadighet stämde! Får tyvärr inte tävla på det så jag ska köpa ett tredelat med fasta ringar att variera med och tävla på :-)

Liknande trådar

Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
432
Senast: Squie
·
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 570
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
291
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
28
· Visningar
943

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka