Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
FengurLaugar - Just ja! Några ord om baucher-bettet föresten? Är ni nöjda, hur tycker du att det fungerar? jag har just beställt ett. Nyfiken på vad damen tycker om det.
Mycket nöjda, både jag och Laukur! :-) Han blev mycket lugnare i formen och kastar inte huvudet upp och ner vid vissa tygeltag längre. Så min teori om att han behövde mer stadighet stämde! Får tyvärr inte tävla på det så jag ska köpa ett tredelat med fasta ringar att variera med och tävla på :-)
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.