Sv: Födda: 2007
Jättefin utstrålning! Spännande om hon visas
Tack!
Toya: Pá ser välrest och fin ut, håller med om att han har en fin överlinje. Skönt med en hals som är byggd åt rätt håll naturligt. :-)
Gullan: Jag längtar också efter att vinterpälsen skalas bort. De är så fina i sommarpäls, nu är de mest gulliga och fluffiga. Härliga snöbilder på Glampi.
tessinino: Vad roligt att han är så samarbetsvillig och att det går så bra!
Silkisif: Jag tycker att hon ser ut att ha en bra framdel! (hals/manke/bog). Kná ser inte heller alltid så spännande ut när hon bara står stilla i hagen.
Jag var uppe på Kná för tredje gången idag. (Totalt, inte tredje gången idag
) Och blev ledd utefter spåret på ridbanan. Det gick bra. Hon går fram väldigt energiskt vilket jag tycker är bra, men det känns samtidigt lite "spännande" också. Hon verkar dock vara ganska trygg. Jag miljötränade med en stor prasslig presenning för ett par dagar sedan. Hon var mer nyfiken än rädd. Smakade på den och krafsade på den. Stod på den när den blåste upp på sidorna på henne och tyckte inte att det var så dramatiskt när jag strök henne med den heller.
Jag fixat två pedagogiska bilder till min hemsida, som jag tänkte att ni också skulle ha utbyte av att se. Just nu tappar Kná tänder på löpande band. Jag ser inte så långt in som till kindtänderna när jag öppnar munnen på henne, men vet ju att hon tappat minst en, och nu har hon tappat två framtänder och minst två till är på väg att lossna.