Flyttankar

Sonic76

Trådstartare
Eftersom min förra tråd spårade ur så startar jag en ny som enbart ska handla om min kommande flytt.
Igår la kroppen och hjärnan av helt så det enda som faktiskt är fixat inför flytten är ett sånt startpaket från Ikea och kontraktet på lägenheten

Ska till Erikshjälpen nästa vecka tänkte jag och se om jag kan hitta en soffa.
Säng kunde jag ha fixat idag men tyvärr hade jag ingen som kunde hämta
De var tvungna att hämtas idag.
Så får hålla utkik och ev ta från Ikea i alla fall.

Annars kan du kanske köpa en sån el-uppblåsbar bäddmadrass sålänge. Alltså en sån tjockare, vettig. Så har du något att sova på och kan lösa säng i lugn och ro?

Annars kan du kanske köpa en sån el-uppblåsbar bäddmadrass sålänge. Alltså en sån tjockare, vettig. Så har du något att sova på och kan lösa säng i lugn och ro?
Åh smart
Kanske finns på lågprisaffären här eller så får jag ta en sväng till Örebro.
Tack för tipset.

Ja de har ju det.
Ska ta och googla runt lite
Behöver ju inte vara så fancy utan bara funka tills jag vet vad jag kan ha råd med och fixa med.
Har kollat sängar på trademax men inte riktigt hittat det där fyndet än

Och den kan du få hem lätt med, den uppblåsbara. Dvs du får bort en större kostnad och ett besvärligt moment så länge.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 087
Senast: Thaliaste
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 039
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 322
Senast: Johanna1988
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 297
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka