Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är en cirneco dell´etna som jag planerar att köpa Har varit i kontakt med en uppfödare som planerar att para sin tik nu i vinter och kanske får en lovande valp som kan passa mig, vi får se Längtar som en tok och planerar för fullt, kollar på halsband och koppel redan som den kan tänkas ha som vuxen osv.
Jag bor i Östhammar, nordost om Uppsala så det är låååååångt till sthlm där allt roligt verkar hända
Tack för senast! Det måste vi göra om någon gång. Dafne tyckte att det var superkul att få träffa ungdomarna Cash och Flora! Det var första gången som hon var äldst i ett sällskap faktiskt.
Cash är verkligen en oerhört söt och mysig liten (nåja, rätt stor ... ) whippetkille. Så mild i temperamentet men ändå med så mycket energi. Dafne tyckte att vi skulle ta med honom hem. Hon gillade honom skarpt!
Idag är i varje fall Dafne trött! Jag kan inte komma ihåg när hon var det senast. I tisdags blev det ju tågresa till Linköping, över en timmes vinthundsbus med Flora och Cash och därefter träff hos mina föräldrar och deras Jack Russell, samt katt (dessa läskiga varelser), för mera bus. På onsdagen blev det ännu mera bus med mina föräldrars hund och på eftermiddagen resa hem till Stockholm där vi åkte direkt till Jordbro och släphareträningen. Hon somnade som en stock när vi kom hem igår. Idag har vi bara varit ute på en kort morgonrunda och hon sover fortfarande som en stock.