Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har anmält Khaki till Växjö Int. Är det någon av er som ska dit?
Idefix här ovanför får snacka med henne. Han vet hur man beter sig mot små pälsdjur
Jag har anmält Khaki till Växjö Int. Är det någon av er som ska dit?
Men åh vad fina Zalabilder!!! Hon måste vara en av dem finaste tioåringar jag sett!
Och bilden med alla greys hade varit fin som långsmal tavla Helt underbar!
Tror knappt någon rastråd är lika aktiv som denna
Bilderna med springande vintisar får mig att tänka på att jag inte visat idéfix-springbilden på buke! Måste åtgärdas! Här är min flygande underbaring...
[/IMG]
R_C - underbara kappbilder. Jag är så sugen på att börja rejsa med mina. Ffa Cc då när Kakan är så ung som han är. Men så jobbar jag helg nu och missar det mesta av vinthundsskoj. LC-tävlingarna i Laholm t.ex. som var igår och idag. Så sitter jag bänkad på ett kontor och det tycker jag är sådär: Tror hundarna håller med mig.
Nu kan jag inte behärska mig längre, det är 1,5 dygn kvar tills jag kan titulera mig stolt människa till en Borzoitik
Jag får hem en vuxen dam till mig och min labbekille, det skall bli så roligt!
Det kommer såklart bilder och uppdatering, än törs jag inte
Jag vet inte om det blir akuellt, men om hon inte vet hur man är mot katten (läs; inte äter upp dem) tänkte jag testa med en munkorg på henne och se om jag kan träna bort beteendet. Vart är bästa stället att skaffa en korg? Jag är ute efter en stålvariant, som man har på kapplöpning ungefär. De ser absolut bekvämast ut.
Jag kan ju hissa varningsflagg för det här med katter utomhus.