Sv: Femte vinthundstråden!
kl*
Åh så många härliga nya bilder på underbart fina vovvar!!!
Aningsfull: Gud vilken skönhet, blev helt kär!
kl igen..
Här har det gått lite framåt. Besöken hos fysioterapeuten är slut nu, han blev ju bättre i låret/tassen och visar ingen smärta där mer. Det är dock ryggen som spökar fortfarande... så jag har kontaktat veterinär och ville boka tid för röntgen redan för drygt en vecka sen, men dom ville först skicka efter hans journal från veterinären han varit hos innan och så skulle han kolla på det och jaa..jag vet inte vad det är han ville kolla upp egentligen men vi har inte fått någon tid för röntgen än...så ringde idag igen för att pusha på det lite och då säger dom att "vårat fall" nog trillat mellan stolarna för det har inte hänt nåt alls där..
Så nu skulle dom kolla upp det igen och förhoppningsvis får vi tid för magnetröntgen redan nästa vecka... Usch hatar denna väntan, att verkligen behöva gå o vänta så länge på att få veta vad det är som plågar ens lilla vän är väldigt jobbigt.. :/
Hur som helst...röntgen kan visa vad som helst egentligen. Vi kanske får goda nyheter, men kanske dåliga....
Jag har ju dock iaf börjat jogga med honom lite smått, fysioterapeuten tyckte ju att jag kunde börja testa på det och se hur det går...men han har inte haltat när han travat på och han verkade inte visa någon smärta efteråt heller...så det känns väldigt skönt...
Idag efter jag pratade med veterinären igen så blev jag dock lite nedstämd igen...blev nervös inför allt detta med röntgen och vad vi kommer få för svar.....
Så idag lät jag Cashmir göra något han inte fått göra på läänge....tänkte att det kanske är sista gången på länge han får göra det....så jag följde bara mitt hjärta, och släppte honom LÖS!
Det rann verkligen tårar ner för min kind när jag fick se min hund, min älskade lilla vän, sådär lycklig igen! :')
Lite bilder, på min glada lilla skrutt: