Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aaaah, kommateringsdöden!! Jag klarar inte av det där!"Det jag ville mena, var, att om man ska sitta upp på en häst, utan pall, så bör man, för både hästs och ryttares skull, se till, att sadelgjorden är ordentligt spänd".
Enligt SAOL finns bara en korrekt stavning och det är ponnyer.
Kan f ö rekommendera SAOL:s app för språkpoliser. Den är mycket bättre än SAOL online.
Hm. Undrar varifrån du fick det? Erkänner mig skyldig till att stava fel på det ordet. Vet hur det ska stavas, men skriver lätt fel på det...
Ok, kanske är något att skaffa.
Men min ordbok godkänner ponnies.
Japp, jag tänkte använda fetstil, men det gör ont i ögonen att läsa. Endast för läsbarhetens skull.
Ja fy! Begriper inte detta märkliga skiljeteckensanvändande. Tror man att man gör sig mer tydlig då?
Speciellt män modell 50+ verkar ha en tendens att överdriva kommateringar.
Tack för den passningen.
"Det jag ville mena var, att om man ska sitta upp på en häst utan pall, så bör man, för både hästens och ryttarens skull se till att sadelgjorden är ordentligt spänd".
Det finns kursivering och understrykning också. Dessutom tror jag att det hade framgått ganska väl av sammanhanget vad som menades.
No shit Sherlock?