Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har funderat och funerat på vilken som är min absoluta favoritbild från 2011. Det har varit sååå svårt att bestämma! Finns massor med fina terrängbilder, inte minst de senaste när vi red vår första enstjärniga bana, men den här bilden är nog ändå min favorit, även om det inte ens finns ett hinder med på den
Varför den är favoriten är för att det här var både min och min hästs första start i fälttävlan någonsin. Jag var så sinnesjukt nervös, både för vetrerinärbesiktningen, dressyren, hoppningen och terrängen. När jag stod i startfållan och de räknade ner trodde jag att jag skulle spy av nervositet. Jag höll nog andan hela första halvan av banan, men min fina häst gjorde så bra ifrån sig! Jag var så himla stolt!! På bilden är vi på väg mot vattenhindret, som var tredje sista hindret på banan, och man ser verkligen att både jag och hästen funnit vårt rätta element! Vi älskar fälttävlan!!
Kl
Nu är ju jag ingen fälttävlans ryttare. Men i sommras var jag på min första terrängträning någonsin och det var även första för hästen och han skötte sig såå bra och det var skitkul så detta ska jag göra om!
Kunde inte välja bara en...
Så till sommaren blir det att köpa en egen säkerhetsväst så att vi kan hoppa mer