Favoritbild 2011

Sv: Favoritbild 2011

Nu blev det bara ett besök på terrängbana med häst i år (förlåt fjol), men ett är bättre än inget!

DSC06785.jpg

Min då 3-årings första terräng"hoppning", vi tog oss över den här stoora djuupa graven på Gärds terrängbana :angel:

Tjusigt!

Det här får bli mitt bidrag, hade svårt att välja trots att vi bara red 3 tävlingar... från Udden i våras

DSC05592_redigerad-1.jpg

Vi är ju inget fälttävlansekipage alls egentligen, men har alltid velat prova på lite småhinder. I somras var det dags, på en unghästkurs där vi började från absoluta 0-punkten (t.ex. att skritta över stockar). Kändes som en seger att skutta över de här minihindren, med tanke på att hon 1,5 år tidigare fick en så svår senskada (70%) på ett bakben att jag knappt vågade hoppas på att ens sitta på henne igen!

32488788.jpg

Var tvungen att försöka, har dock inga superprogram på min dator och kvalitén på bilden havererade när man förminskade den. Försökte fixa skärpan och ljuset lite då, vilket nog inte gjorde något bättre egentligen :angel: men nu är det bara Svarta Faran på den iaf (minus ett stycke svanstipp :p).

201110221121241.jpg

(Förlåt för att jag stal bilden och pillade med den, men har hemskt tråkigt eftersom jag borde skriva uppsats istället :angel: )

Det är ju det där fullblodet med superryttaren :love:

Mao, jag har ingen aning om vem det är men jag såg den första gången på terrängbanan och snacka om sjukt stor skillnad mot nu! :bow:

Synd på din bild bara, kan du inte klippa bort lite :p

Precis som Undret borde jag också plugga, men det är liksom svårt att få arslet ur vagnen...
...så jag tog mig också friheter med din bild :angel:

marvin.jpg

Nejdå :angel: Förutom att det inte står något träd på bilden :p Eller vem vet, du kanske upptäckt Den Andra Solen som enbart lyser på ditt träd utanför bild :D

Det var då ett himla tjat :p Fast det här med flera solar är väl ett dåligt omen (eller, de trodde det på medeltiden iaf :angel: ). Nöjd nu? ;)
marvin2.jpg

Äh, jag får inte till det med bilderna idag. Testar imorgon igen...

Senast ändrad:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 007
Senast: Myrten
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva era tips på hur man hanterar sin nervositet när det kommer till tävling. Jag tävlar både hoppning, dressyr &...
Svar
11
· Visningar
1 723
Senast: Milosari
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
609
Senast: Shaggy
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 429
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka