Favoritbild 2011

Sv: Favoritbild 2011

Tack! Undret också! :love: Man blir hemskt kreativ av uppsatsskrivande... :angel:

Quinny: Jag kan inte komma ihåg att du och evighetsmaskinen skrittade nåt under det passet?

Tralala: Ja, synd att du inte lyckades knäppa liiite tidigare, min bild är tagen från filmen så kvalitén är inte så som man skulle önska.

kl

Jag har funderat och funerat på vilken som är min absoluta favoritbild från 2011. Det har varit sååå svårt att bestämma! Finns massor med fina terrängbilder, inte minst de senaste när vi red vår första enstjärniga bana, men den här bilden är nog ändå min favorit, även om det inte ens finns ett hinder med på den :)

img_9323small_145404398.jpg

Varför den är favoriten är för att det här var både min och min hästs första start i fälttävlan någonsin. Jag var så sinnesjukt nervös, både för vetrerinärbesiktningen, dressyren, hoppningen och terrängen. När jag stod i startfållan och de räknade ner trodde jag att jag skulle spy av nervositet. Jag höll nog andan hela första halvan av banan, men min fina häst gjorde så bra ifrån sig! Jag var så himla stolt!! På bilden är vi på väg mot vattenhindret, som var tredje sista hindret på banan, och man ser verkligen att både jag och hästen funnit vårt rätta element! Vi älskar fälttävlan!!

Här är min bästa bild från året :D :

bild1.jpg

Skämt åsido, denna gillar jag! Vi tävlade ju inte eftersom vi tog märket i november, bilden är från en av träningarna innan.

bild2.jpg

Kl
Nu är ju jag ingen fälttävlans ryttare. Men i sommras var jag på min första terrängträning någonsin och det var även första för hästen och han skötte sig såå bra och det var skitkul så detta ska jag göra om!
32419344.jpg

Kunde inte välja bara en...
32419338.jpg

Så till sommaren blir det att köpa en egen säkerhetsväst så att vi kan hoppa mer :)

Fuskar lite med en bild från 2010... Förlåt :o

Men detta var vår sista tävling tillsammans och betyder så oerhört mycket! :)

TvlingHofors1.jpg

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 007
Senast: Myrten
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva era tips på hur man hanterar sin nervositet när det kommer till tävling. Jag tävlar både hoppning, dressyr &...
Svar
11
· Visningar
1 723
Senast: Milosari
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
609
Senast: Shaggy
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 429
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka