Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tss eftersom jag inte har TV brukar det bli IBLAND sånt som går att se på youtube och playkanalerna. Som tur är så kan jag se Drk play och där ligger ALLA avsnitten av bonderöven .Du ska nog titta på 'extreme survival' på discovery istället.
Dolores?!?
På allvar?
Dolores?!?
På allvar?
Håller nästan med. Tycker inte om när man använder klimakteriet som ett sorts skällsord, men jag tycker inte Dolores är särskilt trevlig faktiskt. Hon känns närmast som en något elakperson och jag hade nog tyckt hon vart rätt jobbig tex som arbetskamrat.Förstår nästan Agnes som kallade henne klimakterikossa...
Förstår nästan Agnes som kallade henne klimakterikossa...
Rimon vet jag inte vad jag tycker om förutom att han är schnygg
Jag undrar lite varför alla inklusive Dolores fastnat i klimakerie... när Agnes sa PMS kärring, på tv i alla fall. Hon kanske sagt nått mer som inte visats.
kl
Fast den där Maria verkar inte vara nån sympatisk människa hon heller....usch får kalla kårar av henne
kl
Fast den där Maria verkar inte vara nån sympatisk människa hon heller....usch får kalla kårar av henne