Farmen 2013 - tråden

Sv: Farmen 2013 - tråden

Mm håller med.

Knapp*
Jag har inte fått en enda favorit ännu fast det har gått två veckor. Ingen som jag vill hejja på eller hoppas ska vinna.

Jag tror jag gilla matilda, sådär lite lagom blåst men hjärtat på rätta stället :)

Haha, Ja Dolores......bra underhållning men jag skulle få krupp på henne om jag var tvungen att umgås

Jag tror inte hon är ett dugg blåst. För att vara Stockholmsuppfödning (?) verkar hon rätt skärpt.

Nä inte på det viset men som när hon lastade massa stenar i vattnet för hon ville inte ha fiskar när hon badade :rofl:

Det missade jag, men det låter smart. Nästa gång jag badar i sjö ska jag banne mig kasta i lite stenar och skrämma bort simmande snokar.

*kl* Jag tycker dom flesta verkar rätt så shyssta. Melker är ju jättehärlig :p Och tur att Dolores åkte, henne fick man ju kalla kårar av! Sen hoppas jag att Paul och Rimon åker ut.

Men det ska väl knappast vara gulligt , då är det ju inge roligt att titta ..nä mer intriger o fulspel :p

Jo, det är väl sant. Men det är väl inte meningen att man ska behöva må dåligt när man tittar eller bli skogstokig heller ;)

Jag tittar bara för att få se Gutta:love:

Samt studera det mest intressanta djur jag vet: Människor, älskar att studera deras beteenden, speciellt när de är i flock!:D;)

Ja det skulle nog faktiskt vara Matilda då i såna fall.
Dom andra har man fått se så lite av tycker jag.

Melker tex, det vet jag inte ens vem det är.

Ja jag blev helt chockad över den där Dolores, så j*vla elak. Hoppas hon åker, avskyr sådana människor. Annars tycker jag att Maria verkar vara en bra storbonde med lite koll på läget! Sen tycker jag förra veckans storbonde (Jane?) baserade sitt val till förstekämpe på en bra princip. Den som bidrar till dålig stämning o inte behandlar sina medmännsikor bra åker, typ. I ett verkligt sammanhang anser jag att det är det bästa sättet, då får man tillslut kvar människor som behandlar varandra väl o gruppen kan må bra. Skulle man ta det kriteriet på denna veckan skulle ju definitivt Dolores ryka...

:o:eek: Maria, ruskigare person får man leta efter, martyrskapet passa inte henne och vaddå kasta sten i glashus.:crazy:

Hon är inte en bit bättre än Dolores, då är det bättre med henne som faktiskt inte hymlar med vad hon tycker. Men nu så åkte hon ju ut, och då kom den rätta färgen fram på Maria.

kl

Fast den där Maria verkar inte vara nån sympatisk människa hon heller....usch får kalla kårar av henne

Om det fanns en gilla knapp, så håller jag med fullständigt. Otäck människa det där, det är såna som hugger i ryggen när man vänder den till.:grin:

Håller med. Dolores verkar ju helhygglig om man jämför med Maria.

KL
Vad är det för människor som är med i programmet?! Alltså även om man spelar en roll, varför är man frivilligt en ärketönt i TV?

KL
Vad är det för människor som är med i programmet?! Alltså även om man spelar en roll, varför är man frivilligt en ärketönt i TV?

Helt ärligt så är jag glad att jag inte sökt till att vara med i Farmen för jag hade blivit skogstokig och fått ett rejält utbrott som skulle kunna orsakat en skogsbrand bland några av de människorna!

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 565
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 203
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 254
Senast: gullviva
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 345
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka