Farmen 2013 - tråden

Sv: Farmen 2013 - tråden

jag tror som du, Stefan eller AK men det lutar nog mest at AK med tanke pa vad hon sa tidigare om att hon inte riktigt pluggat bondepraktikan.

Martin valde Maria till andrekämpe och hon slog honom i husförhöret. Sedan gick hon hela kvällen och rev alla till vansinne med något slags vinsteufori och skröt om att hon inte ens pluggat.
Gutta skällde på dem för att inte bastun kvar klar och för att skinnen var dåligt gjorde, de fick inga prylar. Ak och Maria klagade på Jannikkes ledarskap när de var på tu man hand i skogen. Typ. :p

men det var ju skitlätta frågor för nån som vet något om djur..jag kunde också alla förutom fällarna

Frågorna är ju så lätta så det handlar ju bara om "snabbast på knappen".
Skit-tråkigt.

Stefan som storbonde hade varit roligt!

Varför? Liksom, varför just 'roligt'? Han verkar trevlig, men är så anonym och opersonlig så jag vet inte hur det skulle bli 'roligt'? Är det av någon speciell anledning som jag missat som det skulle vara roligt?

Okej "roligt" var väl kanske fel ordval, men mer lite nytt. AK och Maria håller ihop och Janikke och Eric. Stefan är lite mer kul på det viset, se hur han skulle hantera det.

Ah, du tänker så.

Jag skulle gärna se Erik som storbonde, men tror att det är AK eller stefan som blir utsedd.
--------------------

Kommer det en ersättare för Paul? I så fall borde väl Sanna komma tillbaka, väl?

Skulelockså gärna sett Erik som storbonde. Överlag så är det i mina ögon han som borde vinna det här. tror dock också att det är troligare att AK blir storbonde.

Erik är min vinnare också.

Jag sällar mig till dem som hoppas på honom som storbonde nästa vecka, men tror inte att det blir han. Antingen Stefan, eftersom Martin och han båda var utmanare, eller AK. Kändes i alla fall på förhandstitten som att Maria inte skulle vara nöjd nästa vecka.

Nämen, är Maria missnöjd :eek: Kors i taket :D Alltså.. visst att man inte vill bli andrekämpe men att vara sur över det. Martin hade inte så många att välja på och man väljer väl då den som man är minst bundis med. Suck och stön säger jag åt hennes beteende där.

Vinner nån annan än Erik då förlorar jag tron på mänsligheten.

Jag hoppas att Sanna kommer tillbaka.

Gnällspik är vad hon är. ;) Med Jannikke imun och mer bundis med AK så var det väl rätt självklart att hon skulle bli vald? Jag menar, han verkade ju inte direkt stark killen, att välja Erik eller Stefan som andrekämpe hade ju lett till en fysisk gren, och där hade han inte haft en chans. Plus att han och Stefan förmodligen stod varandra rätt nära efter tiden i skogen. Jag tycker det var tråkigt att Martin åkte hem. Hade gärna sluppit Maria nästa vecka, och frågorna var löjligt enkla jämfört med veckan innan, vad var det att skryta om?

*kl*

Tyckte mig höra någon kommentar av Stefan i fredagens avsnitt att han tyckte Maria var lite tröttsam. Kan ju båda gott för en ev. pakt med Erik och Jannike...

Är lite tveksam till vilken storbonde Martin väljer, det lutar väl åt AK men han kan ju vilja röra runt lite i grytan också, han verkar ju rätt ok kompis med de flesta som är kvar.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 565
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 203
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 254
Senast: gullviva
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 345
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka