Få hästens man att växa snabbare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Z

Zetar

Jag startar denna tråd med ämnet "att få manen att växa snabbare/bli längre"

Ös på med tips och teorier, allt av intresse då jag hade sparat min Nordsvensk man i 3år och nu har tyvärr någon klippt av den :(

Har du något medel? topparna du manen ofta? sprayar med någonting?
SKRIV:idea:

Sv: Få hästens man att växa snabbare

Usch! Jag hade börjat gråta om det hade varit min häst!

Tyvärr har jag inget tips... =(

Mina enda tips är: fläta undan om det är lerigt, ta alltid pälsglans när du ska borsta, och att ha en bra foderstat med tillräckligt med protein. :)

Men vill gärna ha tips från andra om diverse superkurer. :) Även hur man bäst skyddar manen från slitage av täcken.

Usch! Jag hade börjat gråta om det hade varit min häst!

Tyvärr har jag inget tips... =(

joodu, jag kan tala om att jag fick reda på det på julafton och jag är utomlands så klart man började grina :O ägt hästen i 3år och sparat ut den och nu är den från att vara ca 40cm till 10-20cm :O ojämn var den visst också, men när jag kommer hem ska den fixas sen vill jag ha någon super duper kur som täcker dessa 3år XD

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Det här är inte riktigt under rätt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
22 925
Senast: Asko
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 817
Senast: monster1
·
Ridning Jag ger snart upp, hittar aldrig en bra häst :( Det hela började med min hyrponny som jag hade under 1 år, han skulle var jättesnäll...
2
Svar
23
· Visningar
3 732
Senast: EmmaBovary
·
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
33 607
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist