En seg påskdag. Mycket ungefärliga tider.
Vaknade 9 men kom inte ihåg det där med foton då (plus är lite för het när jag precis vaknat, är inte säker på att tråden skulle klara det när vi inte ens får se folk som duschar utan bara schampoflaskor och sådant tease).
10.00 kollar datorn, blir sur och ifrågasätter vardagssexism. Sexismen fick nog utrymme så det var så ni får en detaljstudie av några av Lennys knappar istället.
11.00 äter frunch bland annat bestående av cocktailtomat direkt ur lådan (dekadent I know).
12.00 läser
@LindgrenV s ursäkter till varför hon inte tar några kort
13.00 har någon gått och lagt sig för att sova middag. Ja, han har fortfarande pyjamas på sig ... med tanke på att jag inte har orkat sätta på mig byxor och att någons far går runt i haremsbyxor så kanske man inte ska ha för höga förhoppningar.
14.00 efter att ha sovit krävde någon att få ta av sig sin pyjamas för att rida naken. Är det bara jag eller börjar ponnyn tunna ut?
15.00 handla bör man, annars blir man hungrig. Ja, jag tog på mig byxor först.
16.00 på vår lekplats finns det en säl. Det finns för få sälar i vardagen, känner jag. Någon accepterade nådigt när hans far lekte i sandlådan under förevändning att någon fick första tjing på rutschkanan.
17.00 hänger på lekplatsen.
18.00 inne igen och passar på att se om världen gjorde något fantastiskt under tiden som jag och sälen hade vårt djuplodande samtal om världen. Någon och make lagar och äter mat. Jag är inte hungrig.
19.00 kommer maken fram till att Någon (och Någons mor, misstänker vi) ska få något särskilt. Såpbubblorna kommer fram. Någons extas skymtas i bildens nedre hörn.
20.00 Laktosfri vaniljyoghurt med cornflakes. Någon har gått och lagt sig och lugnet lägrar sig över världen.
21.00 Skämmer bort mig med Cola life
22.00 Det är mycket seriöst med skalliga skottar. Tittar på Outlander
Efter avsnittet sänggång. Och där har ni en av de spännande dagarna i Andromedaes anständiga liv!