lyckades oväntat nog ta ganska exakt ett foto i timmen under gårdagen! hade inte jättemycket inplanerat så blev kanske inte så spännande bilder, och missade 18:00 helt och hållet tydligen men annars så..
09:00 - vaknar och läser lite i historiskan som trillade in i brevlådan tidigare i veckan
10:00 - fint väder och på promenad runt en av sjöarna i närheten av där jag bor!
11:00 - går förbi några nybyggda hus. läste i lokaltidningen att reflektionerna från balkongerna är så pass starka att grannar på andra sidan gatan tvingas ha solglasögon på sig i sina hem!
12:00 - är iväg och tittar till min mammas lägenhet medan hon är bortrest. för ovanlighetens skull har alla blommor klarat sig trots min totala avsaknad av gröna fingrar
13:00 - uträttat lite ärenden i närheten och är tillbaks i mammas lägenhet med någon slags improviserad lunch..
14:00 - på väg hemåt och t-centralen är skrämmande öde, börjar fundera på om det varit någon zombieapokalyps medan jag vattnade blommor..
15:00 - på väg att möta upp en kompis efter att ha mellanlandat hemma i en halvtimme ungefär!
16:00 - tagit en snabbfika med tidigare nämnda kamrat och är nu på väg tillbaks hemåt igen!
17:00 - handlar!
19:00 - nej, det är varken lava eller små svarta hjärnor!
testar helmysko karamellpopcorn med lakritssmak.
20:00 - kvällens middag! färska vårrullar med glasnudlar, rostade sesamfrön, avocado, tofu (som jag marinerat och stekt), strimlad paprika och morot, edamamebönor och koriander (och dippsås som inte fick vara med på bild).
ca 21:30 - missade 21 lite grann va, lämnar hemmet igen för att möta upp lite vänner i stan!
22:00 - åker tunnelbana! inte så spännande..
23:00 - är på klubb och tittar på någon slags installation medan resterande folket nyttjar garderoben.
00:00 - fortfarande på klubb - hittade en interaktiv installation med pocket operators!
01:00 - ja, eh.. fortfarande på klubb! mörkt och fotoförbud (som ingen respekterar) men bjuder på en bild ändå.
02:00 - börjar fundera på att åka hem.. snart!
03:00 - missade tåget och får vänta i vad som känns som en halv evighet.
strax innan 04:00 - äntligen hemma! men min nyckel trilskas (som vanligt) och jag tvingas väcka min stackars sambo för att bli insläppt.
och det var hela min dag (och natt)! ser fram emot att se vad alla andra hittat på