Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra.God morgon. Jag finns kvar
God morgon. Jag finns kvar
Freakade ut när jag var tvungen att hjälpa äcklet på med takboxen på bilen för han ska åka skidor med den nya familjen. Jag hatar detta.
God morgon. Jag finns kvar
Skönt att höra!God morgon. Jag finns kvar
Jag ska till en terapeut imorgon.
Freakade ut när jag var tvungen att hjälpa äcklet på med takboxen på bilen för han ska åka skidor med den nya familjen. Jag hatar detta.
Han tar Volvon när han ska på semester. Plus takbox som då finns här. Jag får hans bil istället när de ska iväg hela nya familjen på semester. Det gör så gräsligt ont.
Bra! Hoppas att du kommer känna att du får ut något av det hela.Jag ska till en terapeut imorgon.
Jag ska till en terapeut imorgon.
Han tar Volvon när han ska på semester. Plus takbox som då finns här. Jag får hans bil istället när de ska iväg hela nya familjen på semester. Det gör så gräsligt ont.
Vi har inte gjort bodelning eftersom vi fortfarande är gifta. Tyvärr är det bättre ekonomiskt för mig att fortsätta vara gift med honom. Så länge som vi är gifta måste han bidra till min ekonomi. Regelverket i Tyskland ser annorlunda ut än i Sverige. Men priset idag var högt.