Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Julen var bra, bodde hos min bror...men nu kom allt det svarta tillbaka...hem till ett tomt skal...Flera gånger på hemvägen funderade jag tyvärr på att köra av vägen. Jag vet inte hur jag ska orka.
Jag orkar inte söka ens. Jag vill bara fly. Dottern är hos mig nu, men imorgon ska hon till äcklet som är hennes adoptivpappa
önskar att jag kunde hjälpa dig, men jag kan inte språket så jag skulle inte vara till någon större nytta. Men någon skulle ju behöva se till att du kommer till vård. NU!Jag klarar inte ens att "ta tag i mitt eget" mående :-( jag mår tyvärr för dåligt. För att få vård måste man vara rätt frisk. Och det är jag inte
Jag klarar inte ens att "ta tag i mitt eget" mående :-( jag mår tyvärr för dåligt. För att få vård måste man vara rätt frisk. Och det är jag inte
Finns akutpsyk i Tyskland också?Nej, du måste inte vara frisk för att söka akut. Ett samtal behövs, och det är till taxi. Antingen direkt nu, och pappan hämtar er dotter, eller direkt imorgon när dottern åkt. Jag tror du förstår att du måste orka det, för din egen skull och i förlängningen din dotters.
Jag vet inte,. eller ju. det finns väl...Finns akutpsyk i Tyskland också?
Det finns tvärr ingen här på plats som kan hjälpa mig...Min vanliga flykt...om jag slutar leva så ordnar sig allt...
Det kan säkert vara sant.Jag tror att om pappan måste ta ansvar så blir det bra