YaHilweh
Trådstartare
Jag brukar berätta först efteråt!
Jag med, men även han vill bära och jag lär inte få igenom att beställa två
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar berätta först efteråt!
Om jag skulle skaffa fler barn, skulle jag önska mig en billig begagnad manduca för att komplettera sjalen första tiden. Gillar spädbarnsinläggets enkelhet, till skillnad från ex vis ergo som har en knölig kokong ongen ska knölas ner iJag är gravid i v22 och tittar runt på bärsele, men vet inte vad jag vill ha denna gång.
Jag har idag en Tula, som jag älskar och använde hur mycket som helst till dottern. Men jag har som plan att sälja den och köpa något nytt. Man (jag) måste förnya sig ibland
Men istället för att snöa in på Tulan, vad har ni för selar och vad är bra/dåligt med just den ni har?
Varför valde ni just den selen?
Jag är inte intresserad av Babybjörn då dessa inte är ergonomiska även om reklamen säger så. Men är intresserad om information om alla andra ergonomiska selar.
Om jag skulle skaffa fler barn, skulle jag önska mig en billig begagnad manduca för att komplettera sjalen första tiden. Gillar spädbarnsinläggets enkelhet, till skillnad från ex vis ergo som har en knölig kokong ongen ska knölas ner i
Eller kanske en tula free to grow.. Men ingen av panelerna tilltalar mig. Alls.
När bebis är större och klarar sig utan babyinsats hade jag hoppats på att det fortfarande går att beställa en sele av detta tyg:
Vet inte. Köpte den för printet. Lillen har precis börjat gå, så tror det är läge nu. Den har ju inget midjebälte, så det är nog tungt längre sträckor.Hur är kokadin?
Jag börjar titta på selar som är av sjaltyg, det känns som att de är svalare?
Det blir ju inte så mycket regnbåge när det tyget används till seledet tyget var fantastiskt!
Nu säger sambon att han inte går med på regnbågsfärgad eller randigt, sedan får jag göra vad jag vill det känns bra.
Beställ av Evelien nuOm jag skulle skaffa fler barn, skulle jag önska mig en billig begagnad manduca för att komplettera sjalen första tiden. Gillar spädbarnsinläggets enkelhet, till skillnad från ex vis ergo som har en knölig kokong ongen ska knölas ner i
Eller kanske en tula free to grow.. Men ingen av panelerna tilltalar mig. Alls.
När bebis är större och klarar sig utan babyinsats hade jag hoppats på att det fortfarande går att beställa en sele av detta tyg:
Jag med, men även han vill bära och jag lär inte få igenom att beställa två
Jag var på vippen att beställa, men fastnade i att vela med storleken.. Och hur printen skulle varaBeställ av Evelien nu
Jag har en men valde trädet istället för enhörningen
Jag var på vippen att beställa, men fastnade i att vela med storleken.. Och hur printen skulle vara
Är du nöjd med din?