Ergonomisk bärsele.

Jag börjar bli så sugen på att beställa en fidella. Eller, jag vill ha alla. Men det går inte. Ska sälja saker och köpa ssele därefter. Då kan sambon inte klaga så mycket på priset.
Den verkar ju riktigt smidig den selen.. För visst gick den att ställa in både i bredd och höjd på panelen? :)

Jag har en manduca och en fidella fly tai. Båda används flitigt, manducan används mest i skogen/stallet och fidellan i övrigt. När barnet blir tillräckligt stort kommer vi köpa en Lenny Lamb sele också.

Jag har en manduca och en fidella fly tai. Båda används flitigt, manducan används mest i skogen/stallet och fidellan i övrigt. När barnet blir tillräckligt stort kommer vi köpa en Lenny Lamb sele också.

Hur trivs du med fidellan?
VAd är det mest positiva och är det något du saknar eller skulle vilja ändra på den? :)

Jag har en Manduca, en elastisk sjal, ev vävd sjal och en Hoppediz Hop-Tye.

Manducan: Köpte den till första barnet 2009, spädbarnsinlägget är krangligt tycker jag men sen fungerar den ok. Sitter inte helt optimalt pa mina axlar när barnet blir tyngre. Min man älskar den.

Elastisk sjal: Mysigt med en liten nyfödding, men lite trasligt att halla pa med när man är iväg.

Vävd sjal: Köpte till tredje barnet när hon blev för tung för den elastiska sjalen och hade tänkt att använda den mest vid ryggbärande. Men jag fick aldrig till det.

Hoppediz Hop-Tye: Har nyligen köpt den till bebisen i magen sa jag har inte provat den med bebis än men den känns väldigt bra. En kombination av sele och sjal.

Hur trivs du med fidellan?
VAd är det mest positiva och är det något du saknar eller skulle vilja ändra på den? :)

Jag älskar den. Den är så skön och avlastande. När min 3.5 månaders både på mage och rygg. Enda nackdelen är att luvan är lite liten, jag använder den rätt mycket på manducan för att få min pojk att somna lite fortare.

Jag har Tula toddler nu, haft Ergo original, Manduca (blä) och Tula standard. OM det mot förmodan skulle bli ytterligare en bebis är jag sugen på en Lenny Lamb.

Så har jag förstått det i vart fall. Hittade enen svensk sida som säljer den nu med .
Men åå jag hade ju typ bestämt mig tack vare denna tråd, att jag minsann skulle köpa mig en ny sele.. Fastnade för den rosa enhörningen, särskilt som den är justerbar.. Så finns den bara i baby och inte toddler som vi skulle behöva:cry::down:  Ingen av de andra faller mig i smaken :(

Men åå jag hade ju typ bestämt mig tack vare denna tråd, att jag minsann skulle köpa mig en ny sele.. Fastnade för den rosa enhörningen, särskilt som den är justerbar.. Så finns den bara i baby och inte toddler som vi skulle behöva:cry::down:  Ingen av de andra faller mig i smaken :(

Har du tittat på fidellas egen sida? Återförsäljarna brukar bara ha några av alla varianter inne. Det är smidigt att beställa direkt från dom, och vissa åf kan ta hem på beställning.

Har du tittat på fidellas egen sida? Återförsäljarna brukar bara ha några av alla varianter inne. Det är smidigt att beställa direkt från dom, och vissa åf kan ta hem på beställning.
Jag tror att det var på deras egna sida jag kikade.. Men kanske skulle ta och Maila dom :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 170
Senast: lizzie
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 146
Senast: Juli0a
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 149
Hästmänniskan Är inte alls säker på vart den här tråden hör hemma så moderatorer (Grundutbildning? Hästmänniska? Gnägg?), känn er välkomna att flytta...
Svar
1
· Visningar
1 297
Senast: incognito
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka