Erfarenheter av att lämna ponny på tillridning

L

Laviris

Hej!

Skulle vilja höra era erfarenheter av att lämna era ponnyer på tillridning, främst små ponnyer. Har själv en smäcker B-ponny men tycker det är ont om tillräckligt små unghästutbildare som är lite mer inriktade på hoppning då det är där jag mest skulle behöva hjälp. Ni som har lämnat iväg era ponnyer har ni varit nöjda med utbildningen och ponnyns vistelse där?

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Erfarenheter av att lämna ponny på tillridning

Nu har jag aldrig lämnat bort en ponny för utbildning, men jag har tagit emot och jag tror varenda hästägare med liten ponny har berättat om hur svårt dom haft det med att hitta ryttare till dessa hästar. Vi är inte många unghästutbildare som har storleken för att rida små ponnyer, men det finns en bunt i landet.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 242
Senast: Juli0a
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 372
Senast: Enya
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 846
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 104
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama