@UnderStella
Dom med lite humör är ffa roligast
Kollade på din film o din kuse såg riktigt fin ut! Hur länge har du haft henne? 
Dom med lite humör är ffa roligast
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken skillnad mot provridningen!!Skatten idag
Åh, tack
Det är ju ingen lätt häst och jag vet att flera här tycker att han är för svår för mig. Men jag gillar honom och uppenbarligen så trivs han med mig, han är inte i närheten av så het som han kan vara och studsar inte och byter inte galopp och stressar iväg.
Åh, tack
Det är ju ingen lätt häst och jag vet att flera här tycker att han är för svår för mig. Men jag gillar honom och uppenbarligen så trivs han med mig, han är inte i närheten av så het som han kan vara och studsar inte och byter inte galopp och stressar iväg.
Förlåt om jag blandar ihop dig med någon annan men var det du som hade en tråd om vilken häst du skulle välja?Skatten idag
Förlåt om jag blandar ihop dig med någon annan men var det du som hade en tråd om vilken häst du skulle välja?
En lite lugnare häst och en lite hetare?
Men jisses vilken skillnad!! Bra jobbatJa det är jag. Valde den heta.
@Bison Du kan inte ha haft honom länge? Ni måste ha gjort enorma framsteg på jättekort tid.![]()