Era senaste filmer, new edition!

@Minusgraader

Ja men visst är det så :D Men åhh tack så hättemycket :laugh::):D:o Jag äger henne inte (tyvärr) utan ha henne på foder, och har haft det i 2,5 år. Har världens bästa hästägare som alltid ställer upp, jag har henne som min egen om hon ska aldrig säljas, bättre kan jag inte ha det:D:p

Måste visa den här! Min lilla dressyrhäst (i mattes värld :cautious:) roar sig själv.

Alltså hon är så fantastiskt rolig! Jag hade svårt att hålla mig för skratt :D :love:
Hon har vilat en vecka eftersom jag varit/är krasslig, så jag släppte lös henne i ridhuset i går. Hon var dock inte så intresserad av att busa så jag byggde fram ett hinder, det hjälpte..! :rofl:

Åh, tack :)
Det är ju ingen lätt häst och jag vet att flera här tycker att han är för svår för mig. Men jag gillar honom och uppenbarligen så trivs han med mig, han är inte i närheten av så het som han kan vara och studsar inte och byter inte galopp och stressar iväg.

Vad då för svår? Du rider väl honom galant vad det ser ut.

Åh, tack :)
Det är ju ingen lätt häst och jag vet att flera här tycker att han är för svår för mig. Men jag gillar honom och uppenbarligen så trivs han med mig, han är inte i närheten av så het som han kan vara och studsar inte och byter inte galopp och stressar iväg.

Ja, är dom inte för svåra så är dom för lätta och ger "ingen chans till utveckling". Eller för små, eller för stora, för gamla, för unga.
Finns alltid nån som tycker nått.
Men du vekar ju ha huvudet på skaft och är medveten om vad du ger dig in på. Så kör hårt :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 302
Senast: lizzie
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 934
Senast: QueenLilith
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
43 047
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 744

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka