Era senaste filmer, new edition!

Då Loppan tyvärr har fått åka till ny ryttare, pga vissa omständigheter, har jag nu köpt en egen stjärna :bump:

Får jag presentera
Gydine F.2011
MyLord Carthago - Calvaro Z - Nimmerdor :love:

Ägt henne i snart 1mån. Oriden o knappt hanterad när hon kom men hon lär sig snabbt! :D

Försäljningsvideo

Första gången vi galopperar :p

Jaha, senaste eskapaden hamnade på film! Dock inte den bra rundan, men men, det är av de mindre bra man lär sig ;) Och trots missarna fick vi mycket bra omdömen från stildomaren, det var roligt!

@Nightwish
Åhh va härligt att rida på stubbåker! :love:
Vad rolig hon såg ut när hon började bocka :D Ser ju väldigt okomplicerad ut den mesta av tiden. Lite tveksam i början till hinderna men väldigt positiv :)
Blir hon ljusare med tiden? Hur stor e hon?

Hoppas komma ut i skogen med min snart, måste nog tyvärr sko henne fram först då hon ömmar nått förskräckligt :( Men nu har vi iaf galopperat ett helt varv i båda varven utan massa bock o bus :D:p

Då min senaste film inte fungerade så få ni kolla på en från i somras istället :) kan förhoppningsvis få lite filmat ikväll på träningen istället :D:D

Senast ändrad av en moderator:
@Minusgraader
Ja, men hon är väldigt okomplicerad i övrigt men att rida ut på, det går inte att göra det själv längre... :devil: bock, bus och dumheter :mad:
Jo, tyvärr så kommer hon bli ljusare... jag hoppas det dröjer lääänge då hon är en riktig skit gris:down:
Hon mäter ca 164-165 cm nu, tror hon kommer sluta på ca 168, rätt lagom :) och hon är skodd runt om, blev ömfotad efter ca 1 månads ridning.

Men en räv bakom öronen är bara bra om de ska bli tävlingshästar ;) haha
Lycka till med din, ska bli kul och följa er :D

@Nightwish
Jaha, vad drygt :( Det släpper säkert när hon blivit tryggare :)
Haha! Där har jag tur, då min är en riktig primadonna :laugh: Hur lerigt det än är i hagen så är hon nästan alltid fläckfri, tom om benen/hovarna!
Ja, jag hoppas min också slutar på det. Ska nog ta o mäta henne i helgen ;)

Haha ja, lite humör o jävla anamma måste dom ha! Dom blir automatiskt lite roligare då också:D

Tack detsamma! Kanske ses vi på tävlingsbanorna framöver :up::banana:

Från gårdagens träning, det som går fel är att jag få totalt hjärnsläpp :banghead::banghead::banghead::banghead:
blir så trött på mig själv... sista linjen ligger på 115-120, men det ser så litet ut på filmen :confused:

men prinsessan är superfin iallafall :love::love:

@UnderStella

Ja hon tycker det e superkul! Härligt när dom har så positiv inställning :D

En annan som tycker det e kul och är väldigt positiv är min 3-åring :love: Hoppade henne lite igår på 2 sockerbitshinder och hon är så jäkla duktig! :) Lite bock o bus får man dock räkna med :p

Åhh vilka fina bäbisar du har :love::D

När jag ser dina filmer blir jag jättesugen på bäbis igen :love: Fast jag är ändå ganska nöjd att min donna börjar bli vuxen (äntligen) :p

@UnderStella

Tack! :)

Ja det e ju så kul! Att se dom utvecklas och sen veta att man gjort allt själv är helt underbart :love:

Haha ja ibland kan dom ju bete sig som vilddjur rätt länge :grin: Hur gammal e din donna?

@Minusgraader

Ja visst är det :)

Hehe jo de kan ju det:grin: Hon är född 05, men är knappast det i huvudet, ligger en hel del efter i utbildningen men nu börjar det ordna till sig! Sen har hon en hel del blod och en stor dos av temperament, e. Camaro M ue. Swift. Men det är dom speciella som är bäst i slutändan sägs det ju ;)

Men i mina ögon är hon iallafall perfekt:love:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 302
Senast: lizzie
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 934
Senast: QueenLilith
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
43 047
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 744

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka