Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
kl
Lite gymnastikhoppningen idag. Kakan tyckte det var lite svårt och jobbigt, första gången han hoppar studs. Men han var väldigt positiv och gjorde sitt bästa
Ger mig för första gången ut i en filmtråd på hoppning så *be nice* . Är en inbiten dressyrryttare med en häst som också älskar hoppning. Hästen i fråga är en 12 årig valack, e. Warsteiner och är stadig på MsV A nivå i dressyren, men är tänkt att nu komma ut på lite hopptävlingar. Har därför hängt här ett tag och tittat på era fina hopphästar.
Själv har jag blivit hopprädd efter alldeles för många brutna ben så det är inte jag som rider. Det är andra och tredje gången ryttaren rider hästen.
Min 5-åring igår, 105 cm (andra gången han går högre än 100). Vi har/haft problem med att hitta ett bett som han gillar, köpte ett baucher-bett förra veckan och det är klart bäst hittills! Så nu måste jag få fatt i ett i mässing
Tyglarna ska vara så långa på den modellen.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Ekonomi & Juridik Jag upplever att en del av problemet med Folksams paket var oflexibilitet.
Varför ska jag betala snordyr vetvård inkl buköppning när...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.