Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Grushagar så gräs finns inte.
Skare... Nja, i hagen var det mest is.
När han dessutom var jämntjock från has till kota och blev bättre av metacam. Skyhöga värden i blodet också. Allergireaktion.
Startade igår min första klubbtävling med ridskoleponnyn Idun.. Tog henne i klasserna 40 och 60cm.. Kanske inte ser så speciellt ut när jag hoppar henne men hon har inte alltid vart så där.. Hon är en väldigt speciell ponny, envis som rasen hon är, känslig för ljud och tittig och det gäller ha kontroll för att annars kan hon bocka och skena iväg med än.. Men sen jag började på henne för en månad sen och har ridit henne 3 gånger i veckan med både dressyr, mark och hoppning har hon blivit en helt annan häst, mycket lugnare och mer kontrollerad än hon var innan..
Var felfria i båda klasserna men det bästa var att båda rundorna kändes toppenbra, harmoniskt! Hon var cool lugn och reagerade inte ens för applåder, något hon "alltid" brukar reagera på.. Hade ändå bomull för att döva ner lite men så lugn hon var tror jag inte ens det hade behövts.. Hon var dock lite segare än hon brukar vara när vi kom in på banan men hellre det än okontrollerad.. Fick även höra av vänner och släkt att de hört på läktaren som snackade om henne när man kom in, att de inte kunde vara Idun för hon är ju galen, att hon blivit en helt annan häst, att de aldrig trodde hon skulle klara sig över 60cm osv och det blir man stolt över att höra
Så av de ni ser av filmen, vad tycker ni? Vore kul höra!
Lägger henne lite stort in som ni ser så språngkurvan hamnar på lite fel plats så att säga men hästen är det inget fel på har som en del av er vet haft några år att ta igen med den lilla damen så det är härligt att känna att hon utvecklas även om jag inte hänger med lika bra i utvecklingen.
Sådär nu ligger de på youtube istället så det borde funka bättre
Ni får ta det med en nypa salt som sagt, befinner oss inte riktigt här än i synnerhet inte jag. Men hon var väldigt fin under detta pass så kändes som att det var läge att testa dessa två språng för att se lite vart vi ligger.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Kropp & Själ Ja precis, karbamid! Det slank dit ett n i stället 😅
För mig syns bäst resultat när huden är ordentligt återfuktad först och främst och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.