Era senaste filmer, new edition!

Sv: Era senaste filmer, new edition!

Hihi tack..
Ja trots min jättedundermiss in i trekombinationen som han reder ut utan fel...

Pigg är bara förnamnet! Herregud!

haha jaa han tycker nog att han kan springa runt banan själv, så får du bara hänga på ;) sööt :D

Japp! Skulle han få bestämma skulle han hoppa dem alla, åt alla håll och gärna samtidigt!

Lite mera tryck i galoppen där han blir mer reglerbar är det jag jobbar på...

Himla söt bäbishäst det där <3 ska bli kul att följa er framöver!

-KL-

Även jag och vilddjuret har firat påsk med pay n jump. Finns såklart mycket att slipa på och lära men hade ändå en väldigt bra känsla under vissa delar av den här rundan och för att vara vi och utifrån hur vår resa sett ut de senaste åren är detta ett stort steg i rätt riktning. 3an tar jag helt på mig själv då jag inte rider ut bågen och tappar henne helt.

http://youtu.be/f45V9FYTSP8

Hej å hå vad det går emellanåt :D Men du verkar ju vara väl medveten om det med tanke på smeknamnet :p

Gud vilken härlig häst! En sån skulle jag kunna tänka mig! Verkar ju kunna vända sig ut och in. :)

Haha ja det är främst det vi jobbar på ;) men är såklart väl medventen om att det går för fort som det ser ut just nu.

=) // Pink

Himla söt bäbishäst det där <3 ska bli kul att följa er framöver!

-KL-

Även jag och vilddjuret har firat påsk med pay n jump. Finns såklart mycket att slipa på och lära men hade ändå en väldigt bra känsla under vissa delar av den här rundan och för att vara vi och utifrån hur vår resa sett ut de senaste åren är detta ett stort steg i rätt riktning. 3an tar jag helt på mig själv då jag inte rider ut bågen och tappar henne helt.

http://youtu.be/f45V9FYTSP8

Tack :)
Duna då, lilla yrvädret, det syns att hon diggar att hoppa iallafall men det går ju liiiite fort :p

Åh vad jag sitter och driver för mig själv haha!

Men bra ändå,hoppas på bättre väglag för er snart så den får ut och galoppera igång kroppen i skogen...
=)

haha jaa, det roliga är att han går på rätt bra under uppvärmningen och så när hoppningen ska börja så tar typ bensinen slut :p och i jämförelse med din höghastighets häst så är ju min en sköldpadda :D

jag ska köra ut ena medryttaren till ett superbra sandspår vi har en bit från stallet (så fort det är tinat där) , för även om han rids mycket i skogen för tillfället så har vi inga bra ställen att få galoppera på ordentligt , här precis i närheten. sen kommer även jag åka till sandspåret själv när mitt ridförbud är hävt och min rygg är starkare :)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 302
Senast: lizzie
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 934
Senast: QueenLilith
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
43 047
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 744

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka