Era senaste filmer, new edition!

Sv: Era senaste filmer, new edition!

Det blev en lite suddig film, men ändock en film, från dagens hopptävling. Mycket bättre tempo denna gång, jätteglad häst som inte tittade på ett enda hinder. Dock slog hon ner en bom, men det kändes mindre väsentligt idag eftersom tempot kändes mycket bättre. Nästa gång kanske vi både är felfria och har bra tempo :D

http://youtu.be/hLx0B65rJ28

Ska hästen ha uppsatt svans också? :P

addington222_506b0a6de087c33f59f76340.png

Jag kan inte se din film.. är det bara jag?

---

ÅÅÅÅÅÅÅÅ.. Jag blir så hoppsugen när jag ser alla filmer! Snart ska vi nog vara igång och hoppa igen.. har länkat en film tidigare i tråden tror jag allt. Då hade vi lite problem med en jämn bjudning, det var mycket bättre innan vårat uppehåll! Har inte tränat sedan i början på december; det började med snökaos och slutade med ryggproblem hos hästen. Men nu idag har jag hämtat ut nya sadeln med extra bred kanal, och i onsdags blev hästen "friskförklarad" så nu ska vi snart sätta igång igen!
Hade längtat så efter idag, dagen då jag skulle kunna sitta upp på hästen igen för första gången på 8 veckor, men igår fick andra hästen en pinne i strålen det har blivit boxvila för hennes del och därför en massa meck med medicinering och bandagering idag, vilket gjorde att jag helt enkelt inte orkade rida.. Känner mig otursförföljd :mad:
(hade inbrott i bilen i söndags natt, stod en timme ute i kylan med en påtänd kille och väntade på polisen - två timmars sömn senare ringer mamma och säger att hästen står på tre ben, och idag knockade samma häst mig med hasen på ögonbrynet så glasögongen sprack..)

Åh, den påminde om min gamle ponny (fd ridskolehäst) fast han kunde galoppera ännu långsammare :D

OMG vilket hår!
Hade jag haft mitt hår utsläpp hade det också ett ut så och sen tagit två timmar att reda ut :grin:

Väldigt fint kort!

Ja,där var vi inte helt överens om distansen så då tyckte han att" äh va fan, de här grejar jag" =P

kl

Ni som är lite vanare hoppryttare än jag, måste fråga. Jag har en 6 åring som nu har hoppat ett par rundor felfritt i 90 och 1.00 m. Får jag starta henne i avd A då? Vad är det som gäller egentligen?

Två felfria rundor i avd b kvalar till avd A i samma höjd. gäller upp till och med 120 har jag för mig på sexåringar

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 292
Senast: lizzie
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 934
Senast: QueenLilith
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
43 047
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 744

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka