Nu flyttar förmodligen hunden från oss redan på fredag. Det finns en annan hund i nya hemmet så vi ska träffas några timmar med hundarna först, men känns allt bra så tar de sedan med sig vår hund hem direkt. Detta eftersom de bor så pass långt ifrån oss och vi möts halvvägs, och för hundarnas skull vill vi inte åka flera gånger fram och tillbaka.
De verkar jättefina och längtar så efter att vår lilla hund ska komma till dem. De lever ett jättebra liv utifrån hundens problematik och verkar ha ett fint tänk kring motion, aktivering och bara allmänt kring skötsel och hantering etc. De klart mest pålästa och engagerade spekulanterna jag pratat med, som också verkligen verkar ha förälskat sig i vår hund genom annonsen de läste (de var eg ute efter en valp, inte vuxen omplacering). De vill ha bilder och videos och tycker han verkar fantastisk. De vill liksom ha HONOM och inte bara vilken annan omplacering som helst. Jag tycker de verkar fantastiska, kände mig genuint glad när jag pratade med dem första gången och grät en skvätt efteråt för att det kände så bra. Ni vet, man märker vara på vilka frågor de ställer att de är kunniga och seriösa. Nu hoppas jag att hundarna kommer överens bara, annars faller ju allt. Håll tummarna
Samtidigt väldigt sorgligt såklart och jag känner.mig ledsen. Det känns vemodigt att han ska flytta. Hjärtat och förnuftet tycker ju inte alltid samma sak.