Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om man gör ul i vecka 6-7 - är det VUL som gäller eller ser man något med UL? På fredag får vi veta om det verkligen finns något där.
Trist, men hoppas att ev fel är hittat!Har fått provsvar idag och en eventuell orsak till barnlösheten. Jag har taskig sköldkörtel och måste äta Levaxin. Gynekologen skickar remiss till min husläkare så hoppas vi på en kallelse så snart som möjligt. Tänk om det bara är detta som strulat och att lite tabletter är allt som krävs?
Håller tummar och tår!Om man gör ul i vecka 6-7 - är det VUL som gäller eller ser man något med UL? På fredag får vi veta om det verkligen finns något där.
Ja, det tror jag. Det var tsh som det var fel på men det andra var bra. antog att det var T3 och t4 de menade.Trist, men hoppas att ev fel är hittat!
Jag har tjatat om sköldkörtelprover, men bara tsh taget på 1,84. Tog de t3 och t4 på dig direkt?
Det kan väl inte skada? Du kanske bara kan boka tid hos husläkare för att kolla med tanke på ärftlighet. Även om det inte är dags för utredning än menar jag.Har tagit två sköldkörtelprover men va längesen, många i släkten har problem. Men bör jag kanske ta ett nytt nu när vi börjat försöka?
Det kan väl inte skada? Du kanske bara kan boka tid hos husläkare för att kolla med tanke på ärftlighet. Även om det inte är dags för utredning än menar jag.
Då var det fixat 8 av 16 hade blivit befruktade- jättebra total-antal såklart även om hälften kändes lite lågt, man hoppas ju alltid på maximalt. Nu odlar de i 6 dagar på de 7 som inte är återförda och det känns ju lite nervöst, hoppas verkligen att någon eller gärna flera klarar sig. De lät inte jättepositiva på den punkten men alla såg fina ut o var av bra kvalitet så det måste ju finnas hopp ändå tycker jag.
Testdag 3 veckor efter ÄP, är det inte lite sent? 21 dagar liksom, hört om många som haft dag 14 typ..? Tror iaf inte att det är någon chans/risk eller vad man ska säga att ett eventuellt minus kommer dröja så länge, min vanliga ostörda cykel är på ca 21-max 24 dagar så vill mensen komma lär den göra det innan testdagen om jag inte tänker helfel.
(Udda känsla btw efter återföring, ville inte alls hoppa ner från stolen och gå och att gå på toaletten kändes inte alls bra, som att man skulle tappa ut embryot.. sen tänkte jag att jag är nog inte den första tjejen som känt så på den toaletten så jag fick skärpa mig o pinka som jag skulle )
Blir man kissnödig eller måste man gå på toa? Dum fråga kanske men
Då var det fixat 8 av 16 hade blivit befruktade- jättebra total-antal såklart även om hälften kändes lite lågt, man hoppas ju alltid på maximalt. Nu odlar de i 6 dagar på de 7 som inte är återförda och det känns ju lite nervöst, hoppas verkligen att någon eller gärna flera klarar sig. De lät inte jättepositiva på den punkten men alla såg fina ut o var av bra kvalitet så det måste ju finnas hopp ändå tycker jag.
Testdag 3 veckor efter ÄP, är det inte lite sent? 21 dagar liksom, hört om många som haft dag 14 typ..? Tror iaf inte att det är någon chans/risk eller vad man ska säga att ett eventuellt minus kommer dröja så länge, min vanliga ostörda cykel är på ca 21-max 24 dagar så vill mensen komma lär den göra det innan testdagen om jag inte tänker helfel.
(Udda känsla btw efter återföring, ville inte alls hoppa ner från stolen och gå och att gå på toaletten kändes inte alls bra, som att man skulle tappa ut embryot.. sen tänkte jag att jag är nog inte den första tjejen som känt så på den toaletten så jag fick skärpa mig o pinka som jag skulle )
Aha så man ska hålla sig typ tills ägget är infört?Man ska vara kissnödig så att de ser livmodern med vanligt ultraljud.
Aha så man ska hålla sig typ tills ägget är infört?
Min klinik har 18 dagar efter återföring oavsett ålder på ägget. Med en 5-dagars blir det rätt så sent...