Det kan hända att de vill att du ska ha en vanlig mens innan FET med lite otur...
Antagligen. Men jag har ju ingen sådan eftersom jag inte ägglossar längre.
Men oavsett så måste de göra en plan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan hända att de vill att du ska ha en vanlig mens innan FET med lite otur...
Det är så sorgligt att du och jag fortfarande ska tvingas vänta och allt det här. Så tröttsamt. Mitt FET blir nog i maj nångång. Men jag tror inte på det embryot alls. Och det var bara 50% chans att det klarar att tinas.Antagligen. Men jag har ju ingen sådan eftersom jag inte ägglossar längre.
Men oavsett så måste de göra en plan.
Det är så sorgligt att du och jag fortfarande ska tvingas vänta och allt det här. Så tröttsamt. Mitt FET blir nog i maj nångång. Men jag tror inte på det embryot alls. Och det var bara 50% chans att det klarar att tinas.
Men va faaaan...
Beställde STAVAR, av en stark anledning.
Fick STICKOR, som jag inte vill ha och utan ursäkt eller förklaring.
Men va faaaan...
Men va faaaan...
Ja, för mig är de det. För då kan jag testa även på jobbet. Behöver inte kissa i burk.Är stavar bättre?
Vad trist du inte fick det du beställt!
Men stickor brukar ju dessutom vara betydligt billigare än stavar.
Ja, de är lite billigare, men efter alla dessa månader med stickor där jag inte fått det att funka bra vill jag testa med stavar för att se om jag på så sätt kan kolla varje dag, utan att missa någon dag p g a att jag jobbar.
Depp. Var på gyn precis och verkar bli avbrutet försök. Skit när man tvingas byta jobb o allt o tyckt det varit värt det men inte ens kommer till ÄP De lyckas inte trycka ner ägglossningen trots högdos spray.. Och mannen är i väg så vi kan inte ens göra ett tusende tröstlöst eget försök.
Du kan få lite utebliven ägglossning av mig.
Ja det är ödets förbannade ironi. Här har jag tagit de flesta hormonella läkemedel som finns- samtliga kategorier faktiskt- och endometriosen går bananas varje ägglossning, som kroppen vägrar stoppa (superkort cykel åxå för att jävlas lite till). Och med barn blir jag ju inte ändå efter endometriosens härjningar där allt sitter ihopväxt på den äggstock som envisas med att stå för ägglossandet (det där med varannan gång stämmer inte på mig alls).
Jag är så uppgiven att jag bara vill gå hem och lipa. Jag har förberett mig mentalt på att IVFen inte ska ta och att försöka hoppas på nåt till frysen åtminstone. Men att inte ens få göra ÄP, det känns som att bli diskad innan loppet ens startat.
Idag orkar jag bara inte.. får inte tag på rätt person för att fråga vad sjutton som pågår med remissen och lögner och runtskickande av oss.. Jag tror att vi blivit skickade till varenda avdelning på sjukhuset snart. "Ring det här numret istället och hör om remissen hamnat där" har jag hört till leda nu..
Det verkar ju inte bli några barn på naturlig väg här, men det verkar ju inte som att vi kommer få någon hjälp heller.
Idag orkar jag bara inte.. Det är bebisar och gravidmagar tamejfan överallt.. vissa dagar drar jag mig för att gå ut för jag orkar inte se..
Idag gick ytterligare en bekant ut med att hon är gravid..
Idag orkar jag inte
Idag orkar jag bara inte.. får inte tag på rätt person för att fråga vad sjutton som pågår med remissen och lögner och runtskickande av oss.. Jag tror att vi blivit skickade till varenda avdelning på sjukhuset snart. "Ring det här numret istället och hör om remissen hamnat där" har jag hört till leda nu..
Det verkar ju inte bli några barn på naturlig väg här, men det verkar ju inte som att vi kommer få någon hjälp heller.
Idag orkar jag bara inte.. Det är bebisar och gravidmagar tamejfan överallt.. vissa dagar drar jag mig för att gå ut för jag orkar inte se..
Idag gick ytterligare en bekant ut med att hon är gravid..
Idag orkar jag inte
Jo, det kan jag, men det känns som en omväg..men då blir det förhoppningsvis inte fler som råkar ut för samma sak. Nya tag imorgon. Idag är all energi slut..Kan du gå en annan väg?
Nej. Jag ska få en returförpackning med stavarna.Får du behålla stickorna gratis?
Idag ska du bara ta hand om dig. Imorn är en annan dag.Jo, det kan jag, men det känns som en omväg..men då blir det förhoppningsvis inte fler som råkar ut för samma sak. Nya tag imorgon. Idag är all energi slut..