Absolut! Tanken är ju att lura igång din egen ägglossning.
Ah, där fick jag svar på min fråga ! Tack Tora! Och du ska veta att jag testar med ÄL-stickor varje morgon (borde bli poppis nu va?) .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut! Tanken är ju att lura igång din egen ägglossning.
Ah, där fick jag svar på min fråga ! Tack Tora! Och du ska veta att jag testar med ÄL-stickor varje morgon (borde bli poppis nu va?) .
Jag läste nånstans att ÄL-test ska man helst inte ta på morgonurinen utan kan med fördel vänta till senare på dagen?
Oj det har jag helt missat! Vet inte riktigt hur jag skulle få in det i livet . Känns ju sisådär att testa på jobbet? Eller hur gör ni andra? Jag dricker ganska mycket, blir inte urinen jätteutstpädd då och kan ge missvisande resultat? Eller är ajg helt ute och cyklar?
Oj det har jag helt missat! Vet inte riktigt hur jag skulle få in det i livet . Känns ju sisådär att testa på jobbet? Eller hur gör ni andra? Jag dricker ganska mycket, blir inte urinen jätteutstpädd då och kan ge missvisande resultat? Eller är ajg helt ute och cyklar?
Hur mycket brukar det skilja på cyklerna? Är det +/- 6 dagar?
Är proveran för att starta mens och sen hoppas på att kroppen ägglossar? Eller hur är tanken? Vanligt är väl en kombo av provera och pergo?
Förlåt att jag frågar såpass mycket, står ju inför samma "problem" själv snart. Ska ju till Gun 29/10.
@Ackio och @malumbub hur ser era ÄL-stickor ut när ni testar? Jag har utslag (inte positivt) hela tiden, det är aldrig blankt. Det blir väldigt uppenbart när äggen är fler tycker jag, starkare utslag på stickorna. Där när jag trodde jag hade ägglossning blev testerna mycket svagare tre dagar för att igår och idag bli liite starkare igen. Orkar inte med min kropp.
Eller hur gör ni andra?
Jag har testat på eftermiddag/tidig kväll när jag kommer hem från jobbet. Kan inte hålla på med det på jobbet. Men jag tänkte nog gå över till morgonurin istället den här cykeln. På eftermiddagarna får jag ofta svårt att inte ha kissat på några timmar. Och eftersom jag har så långa cykler och då får testa flera i flera veckor så har jag inte lust att behöva tänka på hur mycket jag dricker och när jag går på toa hela tiden.Oj det har jag helt missat! Vet inte riktigt hur jag skulle få in det i livet . Känns ju sisådär att testa på jobbet? Eller hur gör ni andra? Jag dricker ganska mycket, blir inte urinen jätteutstpädd då och kan ge missvisande resultat? Eller är ajg helt ute och cyklar?
Jag testar på jobbet om det behövs Brukar testa omkring 14-tiden. Diff nån timme hit och dit ibland. Men morgonurin blir tydligen missvisande.
Jag dricker också mycket men det funkar ändå.
Det hormon som mäts är som högst tidig eftermiddag.Förlåt för dum fråga, men varför blir det missvisande?
Men du tar ju orgalutran, så du borde ju inte kunna lossa?Tog en LH-sticka. Ingen spontan ägglossning på G. Skönt, då bör det ju finnas ägg kvar på måndag om det finns några.
Men du tar ju orgalutran, så du borde ju inte kunna lossa?
Äsch då, man behöver ju typ inte ha symtom så tidigt.testdag fredag . Vill inte för har noll symtom och är 100% säker på minus.