Ja då låter det ju lite konstigt om äl hade kommit så mycket tidigare än vanligt.
Fortsätt testa...
Will do. Har snart testat upp tre månaders förbrukning av ägglossningstester på bara den här cykeln...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja då låter det ju lite konstigt om äl hade kommit så mycket tidigare än vanligt.
Fortsätt testa...
Jag tror jag frågat dig förut men du har testat negativt efter missfallet?Will do. Har snart testat upp tre månaders förbrukning av ägglossningstester på bara den här cykeln...
Jag tror jag frågat dig förut men du har testat negativt efter missfallet?
Dom där kropparna verkar fungera precis som dom själva vill
Ja precis! Grejen är ju att ingen nånsin pratat om det... Vi nästan väntade på chansen att få säga nåt sånt dumt! (Vi har båda dålig humor och är experter på att skämma ut oss i såna situationer)
Tänka sig! Fast det är lika bra att ingen sagt nåt åt oss. Jag hade nog bara känt mig förolämpad.Vår gun pratade om sex, att det var bra att ha sex veckan efter mens (har 26-28 dgr i cykeln), och att man inte behöver ha sex oftare än varannan dag. Så ibland berörs det iaf :-)
Tänka sig! Fast det är lika bra att ingen sagt nåt åt oss. Jag hade nog bara känt mig förolämpad.
Här är det stegring på gång, jag tror det blir ÄL imorrn eller på fredag , så nu blir det till att tutta upp sig här hemma
ÄNTLIGEN! Har gått runt som en öm, svälld äggsjuk höna hela förmiddagen och nu fick jag ett tydligt negativt äl-test! Har aldrig varit så lycklig över att se ett negativt test. (<-- korrekt avbildning av mig just nu.)
Med risk för att göra bort mig totalt nu men vad innebär egentligen ett negativt ägglossningstest? Måste ju vara något bra med tanke på din reaktion men får inte riktigt ihop det i min lilla hjärna
Hahaha, inser nu att det låter lite knäppt. Vanligtvis vill man ju bara ha positiva test. Ägglossningstesten blir positiva något/några dygn innan ägget släpper. Sen blir de negativa igen när ägget faktiskt har lossnat. Mina test har varit starkt positiva i tre dygn nu, när de vanligtvis bara är positiva i ca ett och ett halvt, så jag var rädd att ägget aldrig tänkte släppa. Så i det här fallet är ett negativt test en bra grej eftersom det innebär att ägget äntligen har lossnat.
Ahaa då är jag med, tack för förklaringen Men när är då störst chans att bli gravid, när man får positiva ägglossningstest eller när ägget faktiskt lossnat = första dagen med negativt test? Oh gud vad jag har dålig koll på det här