Förresten du vet väl att man måste ha sex för att bli gravid??
Måste man inte alls det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nåååååå????? Nu är det morgon. Testat än?
Jupp jag är heeeeeelt normaaaaal
Man har ett eget lager när man bor på landet
Och idag sa svärmor att det där med barn kommer, när man tar det lugnt och inte fokuserar på det. Suck.
Alltså. Jag fick med den kommentaren häromdagen när jag pratade med en bekant. Inte om mej utan vi pratade mer i allmänhet om barn. Även klassikern om att man ska ställa sig i kö för att adoptera så släpper de.
Nej exakt. Den enda gången jag har blivit gravid var månaden då vi inte hade sex en enda gång!Måste man inte alls det
Bemötandet kom inte från en läkare, utan från en bekant.Åh vad tråkigt bemötande. Både läkaren och svärmor.
Ja alltså jag och min man skrattade lite åt det där efter alla utredningar. Ingen har ens frågat oss om vi provat ha sex!Ja, svärmor berättade det för mig igår.
Åh vad typiskt! Förhoppningsvis gör de det, annars får du helt enkelt ringa igen.Vet inte om jag ska skratta eller gråta, men jag missade samtalet från privatGun.
Hoppas jag kan svara nästa gång de försöker ringa.
Nu har jag pratat med kliniken. Vi väntar på mens, och jag ska få hem en preliminär vårdplan med tillhörande recept på posten i slutet av veckan. Skönt att ha allt färdigt och liksom veta var man står. Vi har ju befunnit oss i nåt sorts vakuum den senaste veckan.
Jag har bruna flytningar fortfarande, men inte mer än att jag klarar mig med ett trosskydd. Så gott som alla symtom är borta förutom en aning ömhet i brösten. Migränen dödar mig dock. Jag som var helt utan under gravidveckorna får igen tiodubbelt nu. Jag har haft migrän varje dag i en vecka nu...
Med lite tur får vi göra överföring genast vid ägglossningen efter första mensen, men ifall läkaren tycker annorlunda så måste vi vänta ännu längre.
Jamen visst! Vårtråden 2017?Om ni måste vänta längre är vi snart i fas igen
Jamen visst! Vårtråden 2017?