En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har jävulsk halsbränna och lite molvärk ibland. Men halsbränna kan jag ha i vanliga fall med och molvärk kan ju vara mensen som är på väg.

33. Eller 27. Vet inte om jag hade nån slags mellanblödning eller vad det var men fick ju en liten blödning i 2 dagar veckan efter jag hade vad jag trodde var min mens. :nailbiting: Nu vet jag ju inte riktigt vad jag ska tro. O_o
Brukar ha ca 28-29 dagar mellan mensen i vanliga fall.

Du vet ju vad alla i tråden kommer att säga... TESTA!!! :D (Igen! Kan ju ha hänt massor sen i onsdags!)

Spännande!! Hoppas på ett plus :up:
Själv har jag skrivit ner allt jag kände denna gången så jag slipper elda igång mig som fan i fortsättningen :D:angel: tur jag har en sambo som är guld
Kom ihåg att varje cykel kan vara helt olik. Molvärk, ömma bröst o.s.v. kan vara jättestarka en månad och helt frånvarande nästa. Det enda säkra är ett positivt test.

Kom ihåg att varje cykel kan vara helt olik. Molvärk, ömma bröst o.s.v. kan vara jättestarka en månad och helt frånvarande nästa. Det enda säkra är ett positivt test.
Jo jag vet, dokumentation är för att lära känna min kropp igen (ett år sedan jag var ytan preventivmedel och man glömmer tydligen fort :cool:) och inte varva upp mig så satans. Antingen är det eller inte och det kan man inte påverka (som mannen tålmodigt säger). Ömma bröstvårtor och bröst tillhör dock inte det vanliga, aldrig haft innan så det var en intressant upplevelse :p

Och här lutar det åt att min nya cykel är på 20 dagar.. Liksom brännande känsla av mensvärk igen, dag 18. Fy fan. Jag tänker ju direkt att det betyder att min äggreserv är slut typ. Dags att ta tag i detta med att hälsa på hos Gun. Men jag vet ju inte ens vilken ände jag ska börja i liksom.

Fick för övrigt ett bemötande i helgen som jag egentligen inte orkar med, men jag orkar inte reagera just nu.
"Jasså, så det är det du tror är fel på dig?" och en blick av överlägsenhet.

Och idag sa svärmor att det där med barn kommer, när man tar det lugnt och inte fokuserar på det. Suck.

Fick för övrigt ett bemötande i helgen som jag egentligen inte orkar med, men jag orkar inte reagera just nu.

Och idag sa svärmor att det där med barn kommer, när man tar det lugnt och inte fokuserar på det. Suck.
:banghead::banghead:

Förresten du vet väl att man måste ha sex för att bli gravid?? :up:

Åh vad tråkigt bemötande. Både läkaren och svärmor.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Gravid - 1år Ny tråd! Håller tummarna för många plus i denna tråd! Mvh Miks
98 99 100
Svar
1 991
· Visningar
193 759
Senast: Miks
·
  • Låst
Övr. Barn Nu kör vi en ny tråd där vi hoppas på att inte så många fastnar utan får flytta över till föräldrartrådar istället :love: Mvh Miks
98 99 100
Svar
1 983
· Visningar
172 926
Senast: moster
·
  • Låst
Gravid - 1år Hyldeblomst ÄL ca 11/1 BIM runt 25/1 Flutterdash ÄL 12/1 BIM 26/1, tredje försöket, 27 år, inga barn Cynthia ÄL 14/1 BIM 28/1, Försökt i...
98 99 100
Svar
1 995
· Visningar
166 471
Senast: em-pirre
·
Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 677

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka