Hahaha! Visste du inte ens om hur du kom in i bilden? trodde ni kände varandra privat
Nä, jag vet inte riktigt hur det gick till. Väntar ivrigt på svar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha! Visste du inte ens om hur du kom in i bilden? trodde ni kände varandra privat
Nä, jag vet inte riktigt hur det gick till. Väntar ivrigt på svar.
Ha ha ha! Jag trodde att det indirekt framgick av det jag skrev förutNä, jag vet inte riktigt hur det gick till. Väntar ivrigt på svar.
Åhhhhh. Ännu en till testare. Underbart!!!! Blir roligare för oss andra på det sättetAlltså. Jag som inte ens skulle ha bråttom med detta utan ta det som det kommer beställde just hem en hel massa ÄL-test och gravtest.
Skyller på denna tråden..
Använde aldrig ÄL-tester sist så kan ju bli spännande att se om man kan få lite koll.
För övrigt lyser mensen med sin frånvaro, men har lite molvärk så den lär komma snart i vilket fall.
Ha ha ha! Jag trodde att det indirekt framgick av det jag skrev förut
Det är ganska enkelt. Dels så krånglar din reproduktion (som jag skrev förut ett litet specialintresse). Dels så använde du dig förut av fertilitetsmonitor. Något som jag aldrig använt själv.
Och sen när tiden gått så har det blivit personligt
(Dessutom följer du mina råd. En enorm egoboost )
ansluter mig tillslut till tråden.
Jag har försökt i ett år och har 1 barn som är 5 år, och närmar mig åldersstrecket (äggen börjar ta slut säger doktorn).
Nu tar jag Primolut Nor (gulkroppshormon) för att min ägglossning var för tidig och sen Pergotime.
Jag blir jättedeppig av alla hormoner, det är första veckan på jobbet efter semestern och jag får absolut inget gjort på jobbet och känner mig bara ledsen hela tiden (mensen kom samtidigt som jag började jobba igen).
Blir humöret så påverkat av tabletterna? Eller är det bara misslyckandena som gör det?
Välkommen!ansluter mig tillslut till tråden.
Jag har försökt i ett år och har 1 barn som är 5 år, och närmar mig åldersstrecket (äggen börjar ta slut säger doktorn).
Nu tar jag Primolut Nor (gulkroppshormon) för att min ägglossning var för tidig och sen Pergotime.
Jag blir jättedeppig av alla hormoner, det är första veckan på jobbet efter semestern och jag får absolut inget gjort på jobbet och känner mig bara ledsen hela tiden (mensen kom samtidigt som jag började jobba igen).
Blir humöret så påverkat av tabletterna? Eller är det bara misslyckandena som gör det?
Det gick på första försöket förra gången. Innan henne så hade jag längre menscykel än jag har nu. och sen är ju det med åldern också, jag har hunnit bli 41 nu. Just nu när allt känns svart så känns det som om det aldrig kommer att gå.Välkommen!
Hoppas det funkar för er! Blev du gravid snabbt med förra barnet? Tänker att det då kanske kan få fort när du får igång ägglossninhen. Ta hand om varandra i allt det här jobbiga!
Kram!
pjur original silikonbaserad har vi. Älskar den blir inte klibbig o kladdig. Inte spermiedödande googlade jag fram (inte haft en tanke på det)
Den kör vi också med ibland! Den är super! Räcker det att den inte är spermiedödande? Kan den inte försvåra simmandet eller tillväxtmiljön negativt ändå? Jag vågar inte använda den kring BIM (men det verkar ju inte hjälpa).
Ursäkta men fnittrar lite. Varför gör man ett glid mer mint? Oväntad vändning på det liggetBra det! Pure är klart bäst!
Minns en gång när jag skulle testa Apotekets "tingling", eller vad den hette. Se hade en "heat" och en som skulle typ "pirra" (många år sedan nu, det var när Apoteket började hotta upp sitt sortiment). Heat var mest klibbig men blev varm - gav dock inget extra. Testade sedan "tingling" och j*vlar i mig vilken effekt den hade! Tänk er att spruta in en massa mint rätt in i ... Jag är inte jättekänslig på ngt sätt men sprang skrikande till duschen och stod där lääääänge med kallvattnet strilande "där nede"! Efter det slutade jag experimentera och använder endast Pure!
Jag använder pre-seed nu, den marknadsförs i alla fall att användas när man vill bli gravid. Jag har dock inte gått på djupet och sett vad man baserar det på.Den kör vi också med ibland! Den är super! Räcker det att den inte är spermiedödande? Kan den inte försvåra simmandet eller tillväxtmiljön negativt ändå? Jag vågar inte använda den kring BIM (men det verkar ju inte hjälpa).
Det är helt fantastiskt!!!Satt och googlade annat och hamnade på den här artikeln. Så jäkla coolt!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19644441.ab
Behöver mina töser en ny livmoder i vuxen ålder skulle jag utan tvekan donera min!