Jag ligger alltid kvar, min kropp är extremt sparsam med eget kladd så det är egentligen bara glidmedel och sperma.
Tar gärna emot tips på glidmedel som inte är spermiedödande!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ligger alltid kvar, min kropp är extremt sparsam med eget kladd så det är egentligen bara glidmedel och sperma.
Tar gärna emot tips på glidmedel som inte är spermiedödande!
Man måste inte ha kontrastvätska, de kan kolla luftbubblor och cirkulation med vul.Inga problem med katetern och det trodde heller inte dagens läkare som både läst journalen ( ) och pratat med den läkare jag var hos i februari.
Inget konstigt i livmodern, passage av äggledaren kollade hon inte antar jag, bara vatten, inte kontrastvätska.
Hon tyckte (som det ser ut idag) att det inte finns något hinder för att prova en naturlig förlossning.
Och så ska jag ringa i slutet av september för att boka "program". Det är väl typ 16e senast eller hur?!
Man måste inte ha kontrastvätska, de kan kolla luftbubblor och cirkulation med vul.
Kl.
Jag är på väg hem. Vul visade att allt var borta. Hcg om två och fem veckor. Jag trodde man brukar blöda mera än såhär. Allt kom liksom på en gång. Jag hade inte ens behövt trosskydd eftersom det bara kom blod under toalettbesök. Lindrig mensvärk bara.
Vad skönt att det var så okomplicerat.Man måste inte ha kontrastvätska, de kan kolla luftbubblor och cirkulation med vul.
Kl.
Jag är på väg hem. Vul visade att allt var borta. Hcg om två och fem veckor. Jag trodde man brukar blöda mera än såhär. Allt kom liksom på en gång. Jag hade inte ens behövt trosskydd eftersom det bara kom blod under toalettbesök. Lindrig mensvärk bara.
Så kanske ivf för er också då?
Man måste inte ha kontrastvätska, de kan kolla luftbubblor och cirkulation med vul.
Kl.
Tog ett ägglossningstest igår kväll vid kl 20 och ett nu vid kl 10.30, båda testen visar en testlinje som är bra mycket starkare än den övre kontrollinjen När borde jag ha ägglossning då?